| jofawe |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Nu funka'ren din unge hingst... har inte trixat med allt sen jag ominstallerade XP.
Uppa'ren så lägger jag'ren i "-- Made by TAs ! --" :) |
Den heter Patric - Blandade favoriter 2005-03-19.mp3
(ja jag vet att det är den 21:e idag.. men jag visste inte det innan, klockan på min dator går lite fel ;)) |
|
|