| ShyTrance |
| quote: | Originally posted by dj christian
vill inte vara taskig eller så men den är väl inge bra? checka in armin remixen av den eller a&b, ferry corsten remixarna på oceanlab "clear blue water" eller "beautiful together" original mixen eller signum remixen. lyssnar just nu på paul van dyk - global albumet |
:) jag tycker den är mycket skön ;) minnen vettu ;P
jo jag har hört alla mixar :)
jsut nu np: Mixed By Hernan Cattaneo - Perfecto South America (CD2) niiiice |
|
|