|
vad lyssnar ni på just NU? (pg. 489)
|
View this Thread in Original format
| Joe Nas |
Arctic Monkeys - When The Sun Goes Down
så grym låt, älskar deras album, kör The Strokes album mycke oxå, yes, cause im a brittrocker yes Im :tongue2 |
|
|
| zoric |
| Misja Helsloot at Create 18 march 2006 Amsterdam |
|
|
| Braxen |
| quote: | Originally posted by Joe Nas
Arctic Monkeys - When The Sun Goes Down
så grym låt, älskar deras album, kör The Strokes album mycke oxå, yes, cause im a brittrocker yes Im :tongue2 |
Strokes e ju från New York :p .. trodde Arctic plattan skulle va bättre faktiskt .. men den e reko, The Strokes va väl lite av en hype imo, första plattan va helt okej .. sen vettefan :rolleyes: ;) |
|
|
| montana |
arctic monkey's skivan var ok, men inte värd den überenorma hypen som dom brittiska musiktidningarna hjälpte till med.
jamiroquai - half the man. |
|
|
| Joe Nas |
| quote: | Originally posted by Braxen
Strokes e ju från New York :p .. trodde Arctic plattan skulle va bättre faktiskt .. men den e reko, The Strokes va väl lite av en hype imo, första plattan va helt okej .. sen vettefan :rolleyes: ;) |
brittrock är en sjanger inte vart bandet kommer ifrån, Mando Diao som är grymma som asset är ju oxå ett brittrockband och inte är de britter ;) |
|
|
| Joe Nas |
| quote: | Originally posted by montana
arctic monkey's skivan var ok, men inte värd den überenorma hypen som dom brittiska musiktidningarna hjälpte till med. |
a lite över hypade kanske de brittiska musiktidningarna är över dem men det gör inget för When The Sun Goes Down är ändå en av årets bästa låt :tongue2 |
|
|
| zoric |
| Kr0t00n's Playing Favourites December 2005 |
|
|
| Braxen |
| quote: | Originally posted by Joe Nas
brittrock är en sjanger inte vart bandet kommer ifrån, Mando Diao som är grymma som asset är ju oxå ett brittrockband och inte är de britter ;) |
Meh ! :wtf:
NP.Switch - A Bit Patchy (Eric Prydz Rmx) |
|
|
| fede |
| Boriqua Tribez - Fuego (Cave Remix) :disbelief |
|
|
| Amnezia |
| James Zabiela @ Space Miami WMC 06....ett av de bästa set från zabs jag hört..woo!!!:wtf: :wtf: :eyespop: :eyespop: |
|
|
| zoric |
| Ferry Corsten Live at Fabrik (L.E.F. Party) 14-05-2005 |
|
|
| linusson |
| Chicane - In Praise of the Sun:P en gammal goding:) |
|
|
|
|