| lonne |
| quote: | Originally posted by dj_hysterix
tack gode gud för att det finns några som åtminstone ger en annan stil en chans :rolleyes: :D |
Infected och även massa andra psytrance, kan vara riktigt bra måste jag hålla med om.
Nu lyssnar jag på- vincent de moor-crystal clouds ( asot rip ) |
|
|