| Misery |
The Quest - C Sharp [Bhaskar Remix].mp3
faktiskt. fast d hade vatt häftigare om jag sa
Amphasis - Addicted för den lyssnade jag på precis o den e bättre.. ;) förövrigt något jag kan starkt rekommendera även om det antaglien inte e så många av er som gillar sånt, verkar inte så iaf. Amphasis har gjort en del sjysst Goa men det är deras techno som verkligen e outstanding.. :) Helt sjukt bra.. Addicted och Spark är 2 väldans sköna låtar som ni borde prova.. :) |
|
|