|
vad lyssnar ni på just NU? (pg. 360)
|
View this Thread in Original format
| K-PAXian |
Harry Lemon - Tiga (Harry's Triple T Mix)
Yum yum. |
|
|
| jofawe |
Vad tror ni?!
Armin van Buuren LIVE @ Sensation White 2005 |
|
|
| Laszlo |
förlåt om jag kommer sent in i konversationen, men är det någon mer än jag som TITTAR på live-streamen? ARMIN IS TEH !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1!!!!!111!!!11 ONEONEONEONEONONE1111!!!
"sending out an S.O.S"....
mmmm
jag ryser så fan i mig...avundas de fanskapen som är där nere just nu.....ARMIN FOR PRESIDENT! |
|
|
| Laszlo |
OMGOMGOMGOMGOMGOMGOMG!!!!!!!!!!!!!!!11
HAMMER & BENNET
ORGAAAAAAAAAAAAASM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111ONEONEONETTTETTETTETT!!1111
|
|
|
| Laszlo |
shivers
okej...detta är är fan i mig det grymmaste jag sett/hört
armin är min idol...'nuff said |
|
|
| jofawe |
Laszlo
jag kollar på steamen .. armin is teh ... herrejävlar vad jag är avis på dem som är där nu.
Du var inte å kollade till Winnerbäck på Campus ikväll va?
Herrejävlar vad dålig han var.. drog därifrån efter 10 minuter :) |
|
|
| Laszlo |
hahahaha!!
var du där?!?! det var ju ett jävla hålligång på hela campus, men tack och lov så hade jag inte en tanke på att över huvudtaget lukta åt det hållet.. :) du skulle tittat förbi, "värsta" förfesten hos mig ju :) sen var vi på loft....lagom bra stämning...schysst house därinne, jag hade skoj...typ...folk tittade snett på mig när jag släppte loss till flashdance, rocker (alter ego) och en massa andra mysiga tracks...I pitty the fools som inte lyckats inse hur riktig musik skall låta ;) |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Laszlo
hahahaha!!
var du där?!?! det var ju ett jävla hålligång på hela campus, men tack och lov så hade jag inte en tanke på att över huvudtaget lukta åt det hållet.. :) du skulle tittat förbi, "värsta" förfesten hos mig ju :) sen var vi på loft....lagom bra stämning...schysst house därinne, jag hade skoj...typ...folk tittade snett på mig när jag släppte loss till flashdance, rocker (alter ego) och en massa andra mysiga tracks...I pitty the fools som inte lyckats inse hur riktig musik skall låta ;) |
skojjar du med mig?
Vi drog till loft också efter, men jag drog hem lite tidigt.. Satt nere på PM en stund med en Cappuccino :)
Men mycket folk, det var det jävlare mig!
Fan vad bra ARMIN är (för att inte glida alltför offtopic ;)) |
|
|
| hustler |
| Har precis kommit hem från en redig runda på krogen, har precis börjat lyssna. WICKED!!! |
|
|
|
|