|
vad lyssnar ni på just NU? (pg. 262)
|
View this Thread in Original format
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by CJ InterCity
Den var inte så bra faktiskt, sterby var nog ganska nervös :D |
Äh, vad är det att vara nervös över? Det är ju bara Carl Cox han lirade med :) |
|
|
| CJ InterCity |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Äh, vad är det att vara nervös över? Det är ju bara Carl Cox han lirade med :) |
_bara_ carl cox _bara_ inför världens mest kräsna klubb publik ;) |
|
|
| jeremy1984 |
np: Kasuma - Dreaming
Samma snubbe som "Dee Mark" tydligen..
/me like iaf! :crazy: |
|
|
| montana |
| orkidea - beautiful (marc mitchell mix) |
|
|
| CJ InterCity |
| quote: | Originally posted by montana
orkidea - beautiful (marc mitchell mix) |
vafan, den finns inte med på min Beautiful vinyl:whip:
är det en officiell remix? :eek: |
|
|
| DjAviander |
| Subsky - Albino (Benz & MD's Aurium Remix) :crazy: |
|
|
| montana |
| quote: | Originally posted by CJ InterCity
vafan, den finns inte med på min Beautiful vinyl:whip:
är det en officiell remix? :eek: |
ja, och plus att den har inte släppts ännu, jag cuttade ut den från ett orkidea set och den kommer släppar på unity records snart |
|
|
| gurra |
| Britney Spears - Breathe On Me (James Holden Vocal Remix) |
|
|
| CJ InterCity |
| quote: | Originally posted by montana
ja, och plus att den har inte släppts ännu, jag cuttade ut den från ett orkidea set och den kommer släppar på unity records snart |
najs!! tack för infon:D
just nu:
Endre - I Kill For You (probspot remix)
skön, helt enkelt :tongue2 |
|
|
| SWE_TRANCE |
| Astrix_-_Live_at_Tierra_Magica_Mexico_14-07-2002 again |
|
|
| St_Andrew |
| regnet som öser ner =/ |
|
|
| CJ InterCity |
DJ Sammy feat Yanou - Heaven (Simon & Shaker Remix)
vet inte riktigt vilken stil jag ska placera den här låten i... tech-trance kanske. skön som fan är den i af :tongue2 |
|
|
|
|