| Nyx |
| quote: | Originally posted by Glorie
Nyx, hehehe.. ja vill höra din musiksamling.. alla ggr du postar här inne.. har ja inte ens hört hälften.. å alla låter ju bra liksom :)
Du får se till att skaffa
.:: Distrexx - Megahertz (Dee Tree rmx)::.
(nu härmar ja dig ;) 8)
fast ja ska göra dig besviken nu alltså...
Noemi - In my dreams (Kosmonova rmx) e riktigt soft alltså :) den e på just nu :) älskar hennes röst alltså...fina lyrics me :)
pure vocal trance... :p :p |
Jag ska se till & lägga upp samples i fortsättningen då..så ni får höra the power of the darkside! ;)
Distrexx - Megahertz (Dee Tree rmx) är brutal..jag diggar fet hardstyle! :disbelief ..nästan lika snyggt gjort som mig (med färgerna), Glorie :toothless
Noemi - In my dreams (Clan DJ Team mix) är en låt som jag lyssnat på mycket..Kosmonova mixen är rätt bra också..men Clan DJ Team mixen knäcker..så skön synth som byggs upp mot slutet! :D
|
|
|