|
vad lyssnar ni på just NU? (pg. 302)
|
View this Thread in Original format
| DjAviander |
| quote: | Originally posted by montana
det ska ju bara vara pontape, avskyr carl cox's bootleg
orinoko - island (saints & sinners mix) |
Har jag faktiskt inte hört.. Dåligt av mig :P..
NP:
Erik von schwede ft DJ Rektum - Never Pitched mix
En amatör mix jag fick av en kille.. Riktigt äcklig Hardcore...:sadgreen: |
|
|
| hustler |
Again (Original) 2-4 Grooves Feat. Strictly Kingz 6.10
RIKTIGT skön housedänga. Rekomenderas! |
|
|
| CJ InterCity |
Marco V - Automanual
som de flesta av er vet, pga min otroligt glada min hela natten, fick jag denna av Marco V själv igår. ooooojojojojoj vilka grejer :eyespop: :eyespop: :eyespop: |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by CJ InterCity
Marco V - Automanual
som de flesta av er vet, pga min otroligt glada min hela natten, fick jag denna av Marco V själv igår. ooooojojojojoj vilka grejer :eyespop: :eyespop: :eyespop: |
nice :gsmile: |
|
|
| anuga |
. [n o w p l a y i n g] . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. Tune : Armin Van Buuren - A State Of Trance Episode 189
. Release : Armin_van_Buuren_-_A_State_of_Trance_189_24-03-2005
. Time : 0:01 of 2:02:40 MiNs
. Quality : Biterate 192kbps | Samplerate 44.1kHz | Size 168.50MiB's
. [http://tracklists.anuga.se/] . . . . . . . . . . . . . . . . . .
;) eftersom jag missade det medans jag gick loss på Godskitchen |
|
|
| SWE_TRANCE |
Total Dance @ Münchenbryggeriet
Just nu Christian Rusch som lirar på riktigt bra! |
|
|
| Gate 42 |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
Total Dance @ Münchenbryggeriet
Just nu Christian Rusch som lirar på riktigt bra! |
Hmm, sitter du där med en laptop eller går det att streama detta från någonstans? :conf:
edit: aha! www.radioseven.se där kunde man lyssna :D |
|
|
| ShyTrance |
| np: vespa 63 - the wild side snatch brain mix fan va bra :D o hård :toocool: |
|
|
| DjAviander |
Den underbara låten:
E-Z Rollers - Tough At The Top (Origin Unknown Remix) [Moving Shadow]
snurrar för tillfället hemma hos mig :crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
| Cloudburst |
Grabbarna bakom The Delta har gjort denna pärla. Har lyssnat på detta downtempo album nu 3 ggr om. Grymt är ordet. Vill ni lyssna på annat än trance ett tag, lyssna på det här.
DownHill - Silent City (2003) |
|
|
| Laszlo |
Marco V - Live @ Godskitchen World Tour in Malmo (Sweden) - 2005-03-24
*blundar, drömmer mig tillbaka och bara....ryser av välbehag* |
|
|
| K-PAXian |
Lite house. :)
CMPM - Rastafari (Tech Mix)
Så skön! |
|
|
|
|