|
vad lyssnar ni på just NU? (pg. 258)
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
Lyssnade just på Blank & Jones feat. Bobo - Perfect Silence...
Alltså är det Bobo som i DJ Bobo... fan kan B&J ha sjunkit så lågt, även om DJ Bobo var hjälten under tidigt 90-tal så är hans senare produktioner mer eller mindre pinsamma. ?
För övrigt... ta och lyssna på denna...
Magnolia - Its All Vain (Innervisions Club Mix)
Riktigt najs faktiskt... Denna maxi hade hela 7 mixar/remixer där det fanns sound från house till typ proggtrance och lite breakbeat... orginal mixen låter lite tom. som "2 step" nästan... märklig varation...
[edit] Det var inte DJ Bobo... kollade upp på Discogs.com
http://www.discogs.com/artist/Bobolina
Låter som en tjej... hon är den som sjunger såklart :p |
|
|
| CJ InterCity |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Lyssnade just på Blank & Jones feat. Bobo - Perfect Silence...
Alltså är det Bobo som i DJ Bobo... fan kan B&J ha sjunkit så lågt, även om DJ Bobo var hjälten under tidigt 90-tal så är hans senare produktioner mer eller mindre pinsamma. ?
|
näpp, det är en annan bobo, hon är sångerska i ett rockband faktiskt ;) Perfect Silence är über-grym, Blank & Jnoes är mina hjältar just nu!! skäms att jag inte upptäckte dom förrän på sistone :toothless bara för det...
Blank & Jones - Perfect Silence (Martin Roth St.Kilda 5pm Remix) :wtf: |
|
|
| InoX |
Robert Gitelman - children of the sun
fin |
|
|
| SteveTranz4ever |
Jag tror bestämmt jag sitter med en ganska rare låt... ja jo på mp3 då men ändå....
Kan inte hitta nån som helst info om den på nätet, varken på google, discogs eller någon annanstans... inget !
Har även sökt på lite DC++ hubbar... inget där heller.
Titeln säger i alla fall "Dj Gabriel - Nature Of Destination"
Älskar den jäkla låten !!! Underbar stämmning, man börjar faktiskt lätta lite när man hör den... flyger bort till nån medelhavs ö precis när solen går ner, eldar tänds upp på beachen och folk börjar dansa.... Precis en sån video jag skulle göra till denna låten... Och vips så har dom 7 minuterna och 50 sekunderna gått... |
|
|
| Gate 42 |
Mambana - Felicidad (Axwell Vocal Mix) !!!
OMG! Klart bästa låten just nu, så otroligt groovy! Ja, det är house men man är väl tillåten att ha en bred musiksmak ;)
Börjar bli lite rätt för mig själv, har börjat gå tillbaka till mina rötter. Har lyssnat på nästan enbart house och psy-trance den senaste månaden.... :nervous: |
|
|
| gurra |
| Daft Punk - Face To Face :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
Har just lyssnat och kollat igenom I TECHNO DVDn
Fan säger de... ta hit DJ Rush & Marco Baily, Marco verkar helt grym bakom spelarna de lilla man såg... Rush manglar ju så stört hårt !
Försökte även göra om denna DVDrip som är i DivX med AC3 audio codec till SVCD men lyckades bara med 4/5 sen låste sig bilden :(
Grym DVD iaf som jag nog har P4z! att tacka för om jag inte minns helt fel :D |
|
|
| CJ InterCity |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Jag tror bestämmt jag sitter med en ganska rare låt... ja jo på mp3 då men ändå....
Kan inte hitta nån som helst info om den på nätet, varken på google, discogs eller någon annanstans... inget !
Har även sökt på lite DC++ hubbar... inget där heller.
Titeln säger i alla fall "Dj Gabriel - Nature Of Destination"
Älskar den jäkla låten !!! Underbar stämmning, man börjar faktiskt lätta lite när man hör den... flyger bort till nån medelhavs ö precis när solen går ner, eldar tänds upp på beachen och folk börjar dansa.... Precis en sån video jag skulle göra till denna låten... Och vips så har dom 7 minuterna och 50 sekunderna gått... |
har du nu eldat upp oss får du minsann dela mig dig av den också ;)
just nu
Yonug Parisians - Jump The Next Train (Fast Train Version)
jag gillar inte rock i vanliga fall, men denna låt är bara så himla fet! fick hem promo singeln från Deep Blue igår, har bara slutat lyssna medan jag hörde Laszlo's septembermix, nu sätter jag igång igen :D |
|
|
| P4z! |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Grym DVD iaf som jag nog har Laszlo att tacka för om jag inte minns helt fel :D |
Jag vill minnas att jag laddade upp den, men Lazlo kanske också uppade den, whatever :P |
|
|
| CJ InterCity |
Marco V - I Feel You (Thomas Datt 2v2 Remix)
inget fel på Marco V men denna remix är hundratusen gånger större än originalet! så jävla stor att jag måste ha en dräggel-potta under hakan för säkerhets skull :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
| jeremy1984 |
| quote: | Originally posted by CJ InterCity
Marco V - I Feel You (Thomas Datt 2v2 Remix)
|
Älskar vocalsen i denna låten :crazy:
np: Alt+F4 - Alt+F4
Mysig låt att vakna till en Söndag morgon faktiskt :) (innan man måste iväg o stressa... :whip: ) |
|
|
| Kongo_kim |
| Radiohead - Street Spirit (Tiesto Remix) |
|
|
|
|