|
vad lyssnar ni på just NU? (pg. 519)
|
View this Thread in Original format
| Laszlo |
| Vill också lyssna.. :( |
|
|
| hustler |
| quote: | Originally posted by jofawe
Braxn - Untitled [Kroka 005]
(tidigare woho.mp3)
Bra skit det där alltså! |
I 2nd that, quality stuff.
Har ju sagt att grabben har talang!! |
|
|
| Laszlo |
ne nu jävlar...dela med er ffs :whip: :thepirate
currently playing: James Holden - Live @ Stompa Phunk Fridays 02.06.06.mp3 |
|
|
| Rainborn |
| quote: | Originally posted by Laszlo
ne nu jävlar...dela med er ffs :whip: :thepirate
currently playing: James Holden - Live @ Stompa Phunk Fridays 02.06.06.mp3 |
Currently Playing: James Holden - Balance 005 :crazy:
Meerkat - Colours, Lifeformation, Outhouse, Oshawa, Antrieb etc. SÅ JÄVLA BRA ALBUM! |
|
|
| montana |
omid r - my choices
The Album Leaf - Eastern Glow
Filter - The 4th
Boards of Canada - In A Beautiful Place Out In The Country
Filter - Take A Picture
Echo & The Bunnymen - The Killing Moon
Mansun - Wide Open Space
Bone Thugs n Harmony - Smokin' Budda
Shadmehr Aghili - Fale Ghahveh
Filter - The Only Way is The Wrong Way
Usher - Nice & Slow
Josh Rouse - Under Your Charms
Ennio Morricone - Once Upon A Time in America (main theme)
Bon Jovi - Lie To Me
Air - Alone in Kyoto
kan vara det bästa set som har lagts upp på den svenska sektionen, (no disrespect braxen,vizay,zamson,fred acler,laszlo och er andra). |
|
|
| Braxen |
| Kul att ni gilla låten :D .. ska dock försöka hålla den lite hemlig tills sweta festivalen :cool: |
|
|
| Rainborn |
| quote: | Originally posted by montana
omid r - my choices
The Album Leaf - Eastern Glow
Filter - The 4th
Boards of Canada - In A Beautiful Place Out In The Country
Filter - Take A Picture
Echo & The Bunnymen - The Killing Moon
Mansun - Wide Open Space
Bone Thugs n Harmony - Smokin' Budda
Shadmehr Aghili - Fale Ghahveh
Filter - The Only Way is The Wrong Way
Usher - Nice & Slow
Josh Rouse - Under Your Charms
Ennio Morricone - Once Upon A Time in America (main theme)
Bon Jovi - Lie To Me
Air - Alone in Kyoto
kan vara det bästa set som har lagts upp på den svenska sektionen, (no disrespect braxen,vizay,zamson,fred acler,laszlo och er andra). |
Usher? <_<
Here's my current shizzle!
Jedi Mind Tricks - The Psycho Social Intro (Introfied Version)
Premier - In Deep Concentration
Secede Feat. Kettel - Leraine
Black Sun Empire - Gun Seller
Banco De Gaia - Flow My Dreams, Android Wept
Mystery Of The Seven Chakras
Boards Of Canada - Sixtyniner
Carbon Based Lifeforms - MOS 6581 (Album Version)
Blue Planet Corporation - Mangrove
Killing Joke - Millenium
Sabres Of Paradise - Edge 6 |
|
|
| benni |
Deep Dish - Essential Mix 12Juli 1998 !!
jag tittade genom brända skivor och hittade den här mäktiga mixen, och undrar nu varför dom inte lirar så här bra längre nuförtiden :(
den är markerad som Porn Groove i winamp :D
jag vill ha mer porn groove. |
|
|
| zoric |
| quote: | Originally posted by montana
Bone Thugs n Harmony - Smokin' Budda
|
Bone Thugs N Harmony 
Har tyckt om de sen jag var 7.
Lyssnar dock inte så mycekt på de nuförtiden, lyssnade mycket mer för 4 år sedan.
Annars hatar jag Rap/Hip-Hop i dagens former. |
|
|
| SMC |
| quote: | Originally posted by zoric
Bone Thugs N Harmony 
Har tyckt om de sen jag var 7.
Lyssnar dock inte så mycekt på de nuförtiden, lyssnade mycket mer för 4 år sedan.
Annars hatar jag Rap/Hip-Hop i dagens former. |
Bone Thugs är ju bäst. Fo tha love of moneeeeey! :crazy: |
|
|
| zoric |
| quote: | Originally posted by SMC
Bone Thugs är ju bäst. Fo tha love of moneeeeey! :crazy: |
De har så många bra låtar, tycker särskillt om deras "Btnhresurrection" och "E. 1999 Eternal".
Ska nog leta upp de här skivorna lite senare ikväll :D |
|
|
| Laszlo |
Städar, tvättar och laddar upp inför kvällens bravader med Christian_O-Summerhouse_(11-07-2006)
Chrille, gör mig en tjänst - dumpa den där fjolltrancen och fortsätt på detta spåret istället, fetenajs mix, har gått på högvarv på sistone här hemma och i bilen... |
|
|
|
|