Originally posted by RebeL9
Miro - The One I Run To.
tillåt mig att buga inför den här låten. Så otroligt vackra vocals. Knockar allt vad Andain och motorcyklar heter.
Miro är två otrologt duktiga danskar :)
Paradise är också en jävligt bra låt ;)
JayBee
quote:
Originally posted by MiB
AR52 - Air Traffic
Jag trodde det var "three drivers" som hadde gjort den låten, eller är AR52 ett annat alias bara?
lonne
quote:
Originally posted by JayBee
Jag trodde det var "three drivers" som hadde gjort den låten, eller är AR52 ett annat alias bara?
Det är 2 olika låtar. Ar52= Miika Kuisma, som förövrigt är signad av Fleming.
RebeL9
quote:
Originally posted by dj_hysterix
Paradise är också en jävligt bra låt ;)
för att inte tala om By Your Side :D
Virus
By Your Side är riktigt bra, framförallt Ian Wilkie mixen...
...som jag lyssnar på just nu.
WhiteRussian
St John vs Locust - Mind Circles (Passiva Remix)
Riktigt skön trance... :)
Hybrid
Zed-X - The Storm (Jono Grant vs POS Remix)
:eyes:
NooN
Clokx - Clocks
MiB
Yahel - Open Your Mind (Magikal Remake)
Kongo_kim
Min top 50 mix
St_Andrew
quote:
Originally posted by Kongo_kim
Min top 50 mix
nah ingen på sweta gör en bra mix utan att lägga ut den, lägg ut den! :p
Kongo_kim
quote:
Originally posted by St_Andrew
nah ingen på sweta gör en bra mix utan att lägga ut den, lägg ut den! :p
nej.
jag tar inte kritik bra och så är den gjord i atomix