|
vad lyssnar ni på just NU? (pg. 83)
|
View this Thread in Original format
| Nicke |
02-vnv_nation-beloved__hiver_and_hammer_full_vocal-snd.mp3  |
|
|
| ShyTrance |
The Clergy - The oboe song (Green Martian remix)
excellent! 9.9/10 |
|
|
| WoberT |
| goldenscan_-_sunrise_2003_(liquid_life_remix).mp3 |
|
|
| Glorie |
Darren Tate and Mike Koglin Present Cota - Waiting (Original Mix)
Jag älskar Darren Tate's låtar! Mums
 |
|
|
| ShyTrance |
| a1-jam-sound_fear-ute.mp3 HÅRD! :D |
|
|
| Nicke |
Leker lite med MixMeister. Här e tracklisten:
Armin Van Buuren feat. Ray Wilson - Yet Another Day (Riva Radio Edit)
Mandy & Randy - Mandy (Extended Version)
Solar Stone - Seven Cities (Armin Van Buuren Vocal Mix)
Supreme Beings Of Leisure - Strange Love Addiction (Trouser Enthusiasts Full Vocal Mix)
Three Drives On A Vinyl - Sunset On Ibiza (Vocal Mix)
Beat Pushers - Saving Grace (Murto) (12" Vocal Mix)
Seven Sins feat. Monique - Tonight (Minimal Extended Mix)
VNV Nation - Beloved (Hiver & Hammer Full Vocal Mix)
Tomski - Love Will Come (Airscape Remix)
Kate Ryan - Desenchantee (Vocal Mix)
Ja, jag vet att den är full med cheesy vocal mixes och allt vidare bortåt, men jag råkar tycka om sånt :p |
|
|
| dj_hysterix |
Endre - Suspicius Blue (Original Mix)
Den e bra faktiskt, var ganska imponerad ! :) |
|
|
| SWE_TRANCE |
Stream name: D I G I T A L L Y - I M P O R T E D - European Trance, Techno, Hi-NRG... we can't define it!
Current title: Above and Beyond - UK Trance Revolution one-off special-Anjunabeats Label Focus March 2003
Låter jävligt bra så här långt.. :)
Streamripper går för fullt också..:thepirate |
|
|
| rem_monster |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
Stream name: D I G I T A L L Y - I M P O R T E D - European Trance, Techno, Hi-NRG... we can't define it!
Current title: Above and Beyond - UK Trance Revolution one-off special-Anjunabeats Label Focus March 2003
Låter jävligt bra så här långt.. :)
Streamripper går för fullt också..:thepirate |
Kör på samma... ;) |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by Glorie
den som skriver den tusende posten i detta topic ska få nåt mjukt av reveal :p
|
grattis swe_trance. U're the lucky one ;) |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by Glorie
grattis swe_trance. U're the lucky one ;) |
men, åhhhh....... :)
Ni är så gulliga.. ;) :crazy:
reveal, skicka mig ett duntäcke eller nåt.. :p |
|
|
| x-dream |
Sitter å lyssnar på lite Enigma förtillfället.....
Skön lugn å musik just nu....:) |
|
|
|
|