|
vad lyssnar ni på just NU? (pg. 78)
|
View this Thread in Original format
| reveal |
har lyssnat nu (var ju obligatoriskt :)), inget för mig |
|
|
| rem_monster |
| quote: | Originally posted by Nicke
Rammstein - Feur Frei
Heavy! |
Inte snacka skit om Rammstein :(
Mein hertz brennt, Wilder Wein, Tier, Heirate mich, Link 234 etc...
De gör bra musik!:) |
|
|
| dj_hysterix |
| men fan va tråkiga ni e ! :p |
|
|
| Nicke |
| quote: | Originally posted by rem_monster
Inte snacka skit om Rammstein :(
Mein hertz brennt, Wilder Wein, Tier, Heirate mich, Link 234 etc...
De gör bra musik!:) |
Men det gör jag ju inte.. Skulle jag lyssna på Rammstein om jag inte tyckte om dom? Jag håller med dej, de gör bra musik. Glöm inte Engel, Du Hast, Ich Will och Sonne :) |
|
|
| reveal |
| dom e coola live ;) |
|
|
| rem_monster |
| quote: | Originally posted by Nicke
Men det gör jag ju inte.. Skulle jag lyssna på Rammstein om jag inte tyckte om dom? Jag håller med dej, de gör bra musik. Glöm inte Engel, Du Hast, Ich Will och Sonne :) |
Jo, stämmer bra.
Måste bara se dem live nån gång:
 |
|
|
| Nyx |
| quote: | Originally posted by rem_monster
Inte snacka skit om Rammstein :(
Mein hertz brennt, Wilder Wein, Tier, Heirate mich, Link 234 etc...
De gör bra musik!:) |
| quote: | Originally posted by Nicke
Men det gör jag ju inte.. Skulle jag lyssna på Rammstein om jag inte tyckte om dom? Jag håller med dej, de gör bra musik. Glöm inte Engel, Du Hast, Ich Will och Sonne :) |
Rammstein är en av mina gamla icke-elektroniska favoritgrupper! :D
Spiel Mit Mir, Laichzeit, Du Riechst So Gut och Alter Mann är deras bästa låtar tycker jag. :rolleyes: |
|
|
| SteveTranz4ever |
Inte ofta jag skriver här men måste rekomendera denna
Hardstyle God - Prepare To Die (Extreme Mix)
Kanske inte världens bäst producerade låt men den e hård å rå... |
|
|
| Glorie |
lady dana - live @ mysteryland 2k2 [08-17-02]
oj oj oj va braaaaaaaaaa!!!!!!!!!!! |
|
|
| Sand Leaper |
Brainchild - Symmetry C (Lange's Breakbeat Remix)
Lange's beste produksjon noensinne etter Firewall - Touched.Trance og breaks kan fungere,det beviser han her. |
|
|
| ShyTrance |
| quote: | Originally posted by Glorie
lady dana - live @ mysteryland 2k2 [08-17-02]
oj oj oj va braaaaaaaaaa!!!!!!!!!!! |
jo den e jättebra bra :D
en av mina favo. set, men hennes set från innercity 02 är också mycket fet :cool: dålig ljudkvalité på den dock =/
Darren_Tate_and_Mike_Koglin_Presents_Cota_-_Waiting-Promo-CDS-2003-iPZ :) grymt bra :D |
|
|
| el_vez |
coldplay - clocks (the heaven and earth division remix)
sylver - living my life (filterheads dub)
Das Ich - Destillat (VNV Nation Remix) |
|
|
|
|