| CJ InterCity |
| quote: | | Originally posted by Laszlo men det får nog bli tv-soffan och en soft rulle ikväll istället....skål |
på TV3 klockan 22:00 kommer 51st State och där spelas en del w00t trance bl.a Thrillseekers - Synaesthesia :cool: jag funderar fortfarande på om jag ska se Airbase på Amnezia i Lund ikväll... vill så gärna, men är totalt förkyld :( annars får det bli TV kväll för mig också |
|
|