|
vad lyssnar ni på just NU? (pg. 345)
|
View this Thread in Original format
| CJ InterCity |
| lägg upp! lägg upp! hur länge är hon borta? :o |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by CJ InterCity
lägg upp! lägg upp! hur länge är hon borta? :o |
Håller på att enkåååda till empeetree, lägger upp den alldeles strax...hon kommer hem den 20:e december... |
|
|
| CJ InterCity |
ajaj, det är ju en livstid tills dess :(
np: Niklas Harding & Stalker - The Butterfly Effect (Unfinished)
bättre än den fulländade imo :p |
|
|
| Vizay |
AvB - shivers (morph remix) e helt kär i den :)
| quote: | Originally posted by CJ InterCity
ajaj, det är ju en livstid tills dess :(
np: Niklas Harding & Stalker - The Butterfly Effect (Unfinished)
bättre än den fulländade imo :p |
& stalker....wtf? vem e det? :p
asså folk verkar ju inte fatta att det inte är niklas enbart som gjort butterfly effect :p |
|
|
| CJ InterCity |
| quote: | Originally posted by Vizay
& stalker....wtf? vem e det? :p
asså folk verkar ju inte fatta att det inte är niklas enbart som gjort butterfly effect :p |
Stalker är herren som producerade låten åt Niklas, just därför nämner jag honom ;) |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by CJ InterCity
Stalker är herren som producerade låten åt Niklas, just därför nämner jag honom ;) |
hehe, då ere dags å reda ut lite saker, den andra herren som är inblandad, tyu, ligger bakom största delen av låten. Det är han som gjorde hela grunden med melodin, breaket osv. samt mixningen. Så glöm för guds skulle inte att nämna honom för niclas skulle inte ha nån butterfly effect alls utan honom :p
btw, lyssnar just nu på en radiorip av filo & peri - dance with a devil :wtf: |
|
|
| Pjox |
| quote: | Originally posted by Vizay
hehe, då ere dags å reda ut lite saker, den andra herren som är inblandad, tyu, ligger bakom största delen av låten. Det är han som gjorde hela grunden med melodin, breaket osv. samt mixningen. Så glöm för guds skulle inte att nämna honom för niclas skulle inte ha nån butterfly effect alls utan honom :p
btw, lyssnar just nu på en radiorip av filo & peri - dance with a devil :wtf: |
Är det tony? Känner igen det du skriver men minns inte om det är samma sak som jag tänker på...
För att hålla mig till ämnet så lyssnar jag just nu på bruset från min dator :D |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by Pjox
Är det tony? Känner igen det du skriver men minns inte om det är samma sak som jag tänker på...
För att hålla mig till ämnet så lyssnar jag just nu på bruset från min dator :D |
yesh de e tony jag snackar om :p (för dom som inte hänger med så är det en gammal kompis till mig, därför jag vet all den här extremt nödvändiga informationen :p) |
|
|
| NooN |
Nu fick det bli en riktig klassiker, nämligen:
Rank 1 - Awekening (Ferry Corsten Remix) |
|
|
| DjAviander |
Kan inte sluta spela detta UNDERBARA album!
Within Temptation - Mother Earth
Just nu är det pärlan The Promise som rullar :) |
|
|
| jofawe |
marcus schultz - first time [jofawe´s back to coldharbour remix]
den ni! |
|
|
| hustler |
ASOT 200, fy fan vad bra!! Perfekt så här på söndags kvällen :D
Jofawe--> Tror det var du, som för ganska längesedan, la upp en asrolig version på ett ASOT Intro. Lust att lägga upp den igen på äfftääpäään?
Cheers |
|
|
|
|