| CJ InterCity |
Starsign - Taurus
herre jävlar, hörda Passiva köra denna för en vecka sen och sen dess har den fastnat i huvet. så underbart hårda beats och mjuk skuttande melodi... 10/10 lätt :wtf:
EDIT: lägger upp den på FTP's ikväll. den måste höras, speciellt av er som gillar renaissance :cool:
EDIT 2: kommer inte in på FTPn... ska försöka igen senare alt imorgon :) |
|
|