|
vad lyssnar ni på just NU? (pg. 361)
|
View this Thread in Original format
| hustler |
| NEJ MEN DRA ÅT HELVETE MARCO V BÖRJAR MED KANSKE DEN FETASTE LÅTEN NÅGONSINS :D |
|
|
| jofawe |
det är ju Marco V nu .. började med Café del Mar .. följt av More than a life away!
stannar uppe en stund till =) |
|
|
| hustler |
| quote: | Originally posted by jofawe
det är ju Marco V nu .. började med Café del Mar .. följt av More than a life away!
stannar uppe en stund till =) |
WoooHooo!!!
du o jag kör stenhårt framför datorn ;) |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by hustler
WoooHooo!!!
du o jag kör stenhårt framför datorn ;) |
LÄTT!! :) |
|
|
| hustler |
:D
Fan svetttigt att man missade Armin, verkade som om han rockade SÖNDER.. :)
Marco V är iofs. inte fy skam, vilka är det kvar nu? Har ingen koll? |
|
|
| jofawe |
jag vet inget om lineup .. står kanske i första inlägget i Sensation 2005 tråden? :)
Denna låten, All you need is time, är såååååå fet! |
|
|
| hustler |
| Ah den är riktigt grym, det har du rätt i ;) |
|
|
| jofawe |
| Åh.. Luvestruck :) |
|
|
| hustler |
| Tråkig ångest att man inte är där ..........:( |
|
|
| jofawe |
| ja.. fan, ska lägga mig bara för det! |
|
|
| montana |
| nåt set med ian ossia från 1995 |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by jofawe
det är ju Marco V nu .. började med Café del Mar .. följt av More than a life away!
stannar uppe en stund till =) |
ah - helvete...däckade i soffan framför armin strax efter mitt sista inlägg :( |
|
|
|
|