|
vad lyssnar ni på just NU? (pg. 485)
|
View this Thread in Original format
| hustler |
| quote: | Originally posted by CJ InterCity
Now playing: Mandalay - Beautiful
|
Den är :crazy: :crazy: |
|
|
| NooN |
Johan Gielen - Dreamchild (Intro Mix)
Köpte den igår från beatport.com, über :D |
|
|
| montana |
slam - eterna
| quote: | Originally posted by Laszlo
The Knife - Silent Shout (Williams Acidic Circuits Remix)
|
yep yep, är i mina toptunes just nu, bra blipblop |
|
|
| zoric |
| Chicane Feat. Tom Jones - Stoned In Love [Club 12' Mix] |
|
|
| benni |
WMC 2006 - Lee Burridge, Sasha & John Digweed 28 Mars :crazy:
242 och en halv minut! |
|
|
| Christian Ö. |
| Filterheadz - Endless Summer (original) -snart är sommaren här!:D |
|
|
| lacksesepsotygh |
| trance vibes-skivan från 1995. välspenderade 25 kronor |
|
|
| Cloudburst |
Chicane Live In Palladium 22-01-2000
OMG!
Lyssna på den i mp3spelaren på väg, i, och på väg hem från skolan. Fick rysningar alltså! |
|
|
| hustler |
| quote: | Originally posted by Cloudburst
Chicane Live In Palladium 22-01-2000
OMG!
Lyssna på den i mp3spelaren på väg, i, och på väg hem från skolan. Fick rysningar alltså! |
Bästa setet någonsin tillsammans med Ferry Corsten Live @ Innercity 1999 enligt mig.
Just nu: Fuzzi Hair Vs. Steve Angello - In Beat (Caesars Scissors Edit) |
|
|
| zoric |
Tycker att vi addar Ferry Corsten Live at Hyperstate 1999 och 2000 där, och varför inte:
Armin van Buuren & Ferry Corsten Live at Godskitchen in Dublin, Ireland 2003? :D
Lyssnar på det nu i alla fall. |
|
|
| CJ InterCity |
| quote: | Originally posted by zoric
Chicane Feat. Tom Jones - Stoned In Love [Club 12' Mix] |
verkar som om alla hypar den för att den är originell i dagens enformiga klubbscen...
största skitet någonsin från Chicane om ni frågar mig... och jag är annars galen i hans grejer! |
|
|
| zoric |
| quote: | Originally posted by CJ InterCity
verkar som om alla hypar den för att den är originell i dagens enformiga klubbscen...
största skitet någonsin från Chicane om ni frågar mig... och jag är annars galen i hans grejer! |
Skulle inte vilja jämföra den här låten med hans gamla mästerverk, Men så dålig är den ju ändå inte.. |
|
|
|
|