Originally posted by Glorie Plummet - Damaged (Antillas Remix)!!!
Nån snubbe som introducerade den för mig på hubben igår.. har ingen aning om hur gammal den e.. ja hade bara inte hört den å gilla ef. första lyssningen.. fan va skönt sånt e :)
Ta en liten listen på Neo & Farina remixen...den e också skööön
var bara tvungen att skriva d här... jag mår skit..jag e sjuk och mycket går ganska snett just nu men ändå är jag glad just nu.. för jag lyssnar på For An Angel och den e såååå jäkla upliftning