|
מחפשים טראק או עזרה בזיהוי שיר? הגעתם למקום הנכון (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by digit4lic
אם כל כזה כאילו לקחו את השיר ברשמקול ועשו אותו מהיר ב150%.
נשמעת כמו דמות צ'יבי כזאת. |
אההההההההה, זה בוטלג ישן של
Fragma- Toca's miracle |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by nimrod levi
acapulco - Caliente Tambores
נראה לי... |
איזה מלך אתה!!!
בואנ'ה- מאיפה אנשים מוצאים את הטראקים האלה...? יענו בחיים לא שמעתי ולא ראיתי את השם הזה לפני זה.
ובהזדמנות, במקום לפתוח ט'רד חדש על זה... מישהו יכול להמליץ לי על עוד שירים בסגנון הזה ושל
Irresistable? |
|
|
| DjChook |
| רונן איפה מצאת את השיר ? |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by eXeTik
ובהזדמנות, במקום לפתוח ט'רד חדש על זה... מישהו יכול להמליץ לי על עוד שירים בסגנון הזה ושל
Irresistable? |
של
Superchumbo
??
הם האלילים שלי!!! |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by DjChook
רונן איפה מצאת את השיר ? |
קאזה לייט
| quote: | Originally posted by Sniper
של
Superchumbo
??
הם האלילים שלי!!! |
כן, אני מתחיל לאהוב את הסגנון הזה בזמן האחרון... |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by eXeTik
כן, אני מתחיל לאהוב את הסגנון הזה בזמן האחרון... |
צור איתי בקשר באי סי קיו
יש לי מלא חומר שלהם!!
הם ענקיים |
|
|
| Sniper |
ממ אני מחפש איזה טראק שאין לי כ"כ הרבה פרטים עליו אבל יש שם קטע שאיזה מישו אומר
Now Let Me C U Work.
ואז מתחיל קצב כזה חזקקק
אני יודע שזה דיי מוכר אם אני לא טועה |
|
|
| Pinto |
| quote: | Originally posted by Sniper
ממ אני מחפש איזה טראק שאין לי כ"כ הרבה פרטים עליו אבל יש שם קטע שאיזה מישו אומר
Now Let Me C U Work.
ואז מתחיל קצב כזה חזקקק
אני יודע שזה דיי מוכר אם אני לא טועה |
the celeda- the underground |
|
|
| Sniper |
פינטו אחי זה לא זה
זה לא עד כדי כך ישן
וזה הרבה יותר מהיר כאילו הבי פי אמים הרבה יותר גבוהים |
|
|
| digit4lic |
| quote: | Originally posted by eXeTik
אההההההההה, זה בוטלג ישן של
Fragma- Toca's miracle |
זה לא זה. O_o
אוף, אני מת להשיג אותו. |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by Sniper
צור איתי בקשר באי סי קיו
יש לי מלא חומר שלהם!!
הם ענקיים |
אין לי איי סי קיו, יש מצב תזרוק לי שמות ב
PM?
| quote: | Originally posted by digit4lic
זה לא זה. O_o
אוף, אני מת להשיג אותו. |
אתה יודע מה זה בוטלג? |
|
|
| digit4lic |
| quote: | Originally posted by eXeTik
אתה יודע מה זה בוטלג? |
תשמע אחי, אתה יכול לעלות קטע קצר מטראק שאתה מתכוון אליו כדי שאני ידע
אם זה זה או לא?
כי מה שהורדתי מKazaa
זה משהו אחר בכלל. |
|
|
|
|