|
מחפשים טראק או עזרה בזיהוי שיר? הגעתם למקום הנכון (pg. 226)
|
View this Thread in Original format
| Glenn-Holmes |
חרא סאמפלים
בכל מקרה
The Egg - Walking Away (Tocadisco remix)
זה הקטע הראשון |
|
|
| YoraY |
חח חצי עולם מתלונן על הסמפלים... תאמינו לי אם הייתי יכול להקליט באיכות יותר גבוהה הייתי עושה את זה...
העיקר להבין תרעיון בשיר ולזהות זה הכל..
תודה יגאלוס...
מייק זיהה את הטראק השני..
Axwell - Watch The Sunrise (Vocal Dub Mix |
|
|
| DJMIKE |
| הלו הלו זיהיתי גם את הראשון! |
|
|
| Shahar |
הצליחו לזהות את הקטע שחיפשתי עם החמת חלילים
מישהו שנרשם לפורום כדי לשלוח לי תשם
HaTommy
תודה אחי :D
Hevia - Busindre Reel |
|
|
| Nefesh Sick |
אני חייב לדעת אם הדקה הראשונה ב Skazi_-_Revolution_Show_Part_1 שזה הקטע הראשון שלהם בדי וי די שהם הוציאו אם יש לזה טראק .
כי הדקה הראשונה מטורפת והיא ממש יפה ואחר כך זה נהרס ואני רוצה לדעת אם הדקה הזאת היא חלק מטראק קיים ואם כן מה השם שלו .
תודה |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Nefesh Sick
אני חייב לדעת אם הדקה הראשונה ב Skazi_-_Revolution_Show_Part_1 שזה הקטע הראשון שלהם בדי וי די שהם הוציאו אם יש לזה טראק .
כי הדקה הראשונה מטורפת והיא ממש יפה ואחר כך זה נהרס ואני רוצה לדעת אם הדקה הזאת היא חלק מטראק קיים ואם כן מה השם שלו .
תודה |
עדיף שתשאל בפורום של 99 כי יש שם פורום פסיי
www.bu99fm.net
או
www.99fm.net
שכחתי כבר תכתובת |
|
|
| YoraY |
| quote: | Originally posted by DJMIKE
הלו הלו זיהיתי גם את הראשון! |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחח בסדר צ'יל רק אמרתי בכללי שזיהית תשני כדי שלא ינסו לזהות יותר... קוף.. :) ד |
|
|
| Meir0n |
יש קטע מסוים שאני מחפש, אני מקווה שתעזרו לי למצוא.
הוא הולך ככה.
קול של גבר אומר:
in the next ten minutes you are goin to expirance live orgasm its very addictive and highly contagious..
משהו כזה, זה מאוד ישן וניסיתי לחפש, ולא מצאתי.
יש מצב שתאמרו לי מה השם? |
|
|
| BaNgo |
טוב אז ככה אני מחפש את זה כבר הרבה זמן ..... את הסט הענקקקקקקקקקקק של
. דיגוויד שנוגן באילת בהנייקן סאנ-דאנס .
או לפחות דברים שדיגוויד נוהג לנגן בד"כ .
עמכם התודהה אורן |
|
|
| gErver |
אני בחיפושים אחרי טראק ישן,
בסביבות העשר שנים +
השם של הטראק אמור להיות
פרלה - אונדה לה פורטורה
יש ווקאל די קצר שחוזר על עצמו פעמיים שלוש,
שהולך ככה..
פרלה... ג'טיסטוטה..... אנגקורה..... מומנטו פורטנטה
ואז עוד כמה מילים דומות בסדר דומה..
אני ממש לא מצפה שמישהו יעלה על זה,
אבל אם כן אז אני ממש ממש ממש ממש ממש
ישמח. |
|
|
| AnthemFreak |
מהה קורי?
הרבה זמן לא הייתי פה
אני מחפש איזה טראק כזה שהולך הרבה ברדיו ובמסיבות כזה...
אני לא זוכר את המילים.. אבל הזמר שר בקול גבוה כזה.. מזכיר את הזמר של הבי ג'יז כזה..
למישהו יש שמץ???
תודה לעוזרים |
|
|
|
|