|
מחפשים טראק או עזרה בזיהוי שיר? הגעתם למקום הנכון (pg. 212)
|
View this Thread in Original format
| DjNumShum |
קל מאד
מהדיסק החדש של טיאסטו
"its like shes casted in a spell
i wish i knew how to break it"
למי יש גם שיכול לשלוח לי?
ואיזה רימיקס הכי טוב? |
|
|
| eXeTik |
בפזמון קול של אשה:
Just a little bit longer |
|
|
| ronsh |
| quote: | Originally posted by eXeTik
בפזמון קול של אשה:
Just a little bit longer |
Armin Van Buuren - Shivers
אולי זה זה |
|
|
| Glenn-Holmes |
קצת מאתגר אולי
הקטע הפותח של הסט הנהדר של פול אוקנפולד מיום הולדת של המלכה ההולנדית
תאריך
30.4.05 |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by ronsh
Armin Van Buuren - Shivers
אולי זה זה |
בדיוק מצאתי את זה ובאתי לכתוב, אבל הקדמת אותי... תודה בכל מקרה!! :) |
|
|
| Spitz |
אחים שלי תקשיבו נכון יש עכשיו את הפרסומת הזאת בערוץ 2 על המסיבה באיביזה, אז השיר שמתנגן ברקע הוא כזה מהטראנסים הישנים של פעם.
הוא מזה מוכר לי מישהו יודע תשם?
:) |
|
|
| YO-I |
חבר'ה, מחפש עזרה בשם של יוצר מטורקיה
מה שמצחיק הוא שפעם כתבתי על ריליס שלו ואני לא זוכר את שמו
הוא יוצר פרוגרסיב האוס ולא, זה לא יונוס או מאבי
יש לו שם כמו אמרצ'אן קשיר או משהו כזה, הוא עושה פרוגרסיב מלודי
אני צריך את השם המלא באנגלית
תודה |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by YO-I
חבר'ה, מחפש עזרה בשם של יוצר מטורקיה
מה שמצחיק הוא שפעם כתבתי על ריליס שלו ואני לא זוכר את שמו
הוא יוצר פרוגרסיב האוס ולא, זה לא יונוס או מאבי
יש לו שם כמו אמרצ'אן קשיר או משהו כזה, הוא עושה פרוגרסיב מלודי
אני צריך את השם המלא באנגלית
תודה |
Emrecan Cakir - Vertigo / Starfall / Mesa |
|
|
| Shahar |
יש טראק סטייל
eric prydz
שמנוגן כל הזמן ב 99
עם ווקאל בפזמון הוא אומר
neverrrr insideeeeee....... .... ... someone elseeeee...
מישו יודע מה השם?? |
|
|
| Ron_Shtren |
מחפש טראק בסגנון של אסי קוזאק זאת אומרת אסי חורש עליו בסטים שלו
משו עם אורגן זאת אומרת נשמעים הרבה צלילי אורגנים בקצב משתנה o_O
אין לי יותר מידי פרטים קצת קשה
אבל אם למישהו יש רעיון למשו בסגנון שירשום אני מאוד יודה לו. |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Ron_Shtren
מחפש טראק בסגנון של אסי קוזאק זאת אומרת אסי חורש עליו בסטים שלו
משו עם אורגן זאת אומרת נשמעים הרבה צלילי אורגנים בקצב משתנה o_O
אין לי יותר מידי פרטים קצת קשה
אבל אם למישהו יש רעיון למשו בסגנון שירשום אני מאוד יודה לו. |
איזה סגנון הוא מנגן כיום? אני מש לא שמעתי אותו ולא יודע מה הוא מנגן אז באמת שקשה לי לחשוב על משהו |
|
|
| Ron_Shtren |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
איזה סגנון הוא מנגן כיום? אני מש לא שמעתי אותו ולא יודע מה הוא מנגן אז באמת שקשה לי לחשוב על משהו |
לדעתי
ניו יורק האוס ועד האוס פרוגרסיב |
|
|
|
|