|
מחפשים טראק או עזרה בזיהוי שיר? הגעתם למקום הנכון (pg. 215)
|
View this Thread in Original format
| YoraY |
| quote: | Originally posted by Shahar
יש שיר שכל הזמן חורשים ברדיו
הפזמון שלו הולך ככה
dont cry dont cry take me to the....
מישו יודע מה השם?? |
לא ששמעתי תשיר
but..
ממתי קשה לזהות שיר של בריטני... |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
שיר דאנס ראפ כזה...שהולך בערך ככה:
"around and touch
around and touchhhhh
bla bla bla"
נראה לי איזה שתי כוסיות שרות את זה |
|
|
| Shahar |
יש שיר שאני מחפש
מוזיקה שחורה
this is how we משו.. oh ohhhhhhh oh ohhhhhh
are you people משו oh ohhhhhhh oh ohhhh..
מישו יודע מה השם??
| quote: | Originally posted by DJ-Kreing^^
שיר דאנס ראפ כזה...שהולך בערך ככה:
"around and touch
around and touchhhhh
bla bla bla"
נראה לי איזה שתי כוסיות שרות את זה |
גם אני מחפש תבנזונה הזה!!!! |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Shahar
יש שיר שאני מחפש
מוזיקה שחורה
this is how we משו.. oh ohhhhhhh oh ohhhhhh
are you people משו oh ohhhhhhh oh ohhhh..
מישו יודע מה השם??
גם אני מחפש תבנזונה הזה!!!! |
50 Cent Feat The Game - This Is How We Do
Uniting Nations - Out of Touch
תהנו:] |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Sniper
50 Cent Feat The Game - This Is How We Do
Uniting Nations - Out of Touch
תהנו:] |
השיר שאני חפשתי זה
blazin' squad - here 4 one
ובקשר ל
out of touch
צדקת..חפשתי אותו מלא זמן זה קטע סופנייייי!!!!! תודההה |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Shahar
השיר שאני חפשתי זה
blazin' squad - here 4 one
ובקשר ל
out of touch
צדקת..חפשתי אותו מלא זמן זה קטע סופנייייי!!!!! תודההה |
שמחתי לעזור:P |
|
|
| YoraY |
| quote: | Originally posted by Sniper
שמחתי לעזור:P |
כנ"ל......:P
רק תהרוג אותי איך הוא הגיע לזה שזה ראפ עם 2 כוסיות
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
לאן הגענו לאןןן ! איפה הימים שהיו מערבבים פסיי וקלאב טראנס |
|
|
| Viber |
| quote: | Originally posted by Shahar
ובקשר ל
out of touch
צדקת..חפשתי אותו מלא זמן זה קטע סופנייייי!!!!! תודההה |
האורגינאל משנות ה80 שם בכיס את הצ"יז הזה |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Viber
האורגינאל משנות ה80 שם בכיס את הצ"יז הזה |
מה השם |
|
|
| Viber |
| quote: | Originally posted by Shahar
מה השם |
Hall and Oats - Out Of touch
שמעתי את זה לראשונה בוייס סיטי ואפשר לקרוא לזה שיר איכותי בניגוד לקאבר הזול הזה,גבר שר את השיר כמו שצריך. |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
אנשים מישהו שלח לי קטע של טראק פאנקי האוס בין האיכותיים ששממעתי לאחרונה, הווקאל הוא אוריינטי, יש גם דארבוקות
צירפתי את הקטע של הטראק בבקשה תעזרו לי למצוא את השם
Yousendit Link -> download here |
|
|
| YoraY |
| quote: | Originally posted by Viber
Hall and Oats - Out Of touch
שמעתי את זה לראשונה בוייס סיטי ואפשר לקרוא לזה שיר איכותי בניגוד לקאבר הזול הזה,גבר שר את השיר כמו שצריך. |
קול חייב להוריד-לשמוע
:>
edit
שמעתי טוב ש70 אחוז מהצלילים מהמקור לא עברו לטראק בההווה..
ועדיין אני והרבה אחרים חושבים שהגירסה הנוכחית ממש יפה ואיכותית ומסחרית ושווה! |
|
|
|
|