|
מחפשים טראק או עזרה בזיהוי שיר? הגעתם למקום הנכון (pg. 49)
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
יש לי תגירסא מהדיסק של עופר ניסים
זה זה? |
|
|
| clubber@work |
כן זה מהדיסק של עופר ניסים..
זה משהו כמו:
co2 remix
ואם הוא מלא אצלך ולא כמו בדיסק ממוקסס לשיר ההמשך עשה טובה
ושלח לי אותו |
|
|
| yahel222 |
| שמישהו ישלח לי!! |
|
|
| Shahar |
אני יודע שאני מפציץ עם זיהוי וזה..
אבל בכל זאת
היה לפני 2-3 שנים
איזה שיר עם אחלה קצב שהיה רץ מלא באמטיוי
בחורה שרה אותו..
בפזמון
i dont know whyyyyy you משהו
i know you know that is trueeee
i know you know i know youuuuu
i know you knowww that is truuuuuue
מזה קיצבי וקליט..
למישהו יש רעיונות? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Shahar
אני יודע שאני מפציץ עם זיהוי וזה..
אבל בכל זאת
היה לפני 2-3 שנים
איזה שיר עם אחלה קצב שהיה רץ מלא באמטיוי
בחורה שרה אותו..
בפזמון
i dont know whyyyyy you משהו
i know you know that is trueeee
i know you know i know youuuuu
i know you knowww that is truuuuuue
מזה קיצבי וקליט..
למישהו יש רעיונות? |
אני מכיר את זה!!!
המילים הם
i don't know why we so restless
i know, you know, that it's true
i don't know why we so restless
i know that it's true
קיצר קוראים לזה
restless
אם אני לא טועה... לא זוכר של מי |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אני מכיר את זה!!!
המילים הם
i don't know why we so restless
i know, you know, that it's true
i don't know why we so restless
i know that it's true
קיצר קוראים לזה
restless
אם אני לא טועה... לא זוכר של מי |
כןןןןןןןן ימלך אין כמוך
neja - restless
תודה רועי !!!! :)
.:Edit:.
ד"א.. עשו ריפ לסט של טייסטו מאתמול ?
(10.1) |
|
|
| nimrod levi |
מישהו מכיר שיר סלסה כזה
יש אותו לפעמים במסיבות
יש ריקוד מיוחד בשבילו
נו בטח אריאל ידע...
אם מישהו יודע שיזרוק לי שם |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by nimrod levi
מישהו מכיר שיר סלסה כזה
יש אותו לפעמים במסיבות
יש ריקוד מיוחד בשבילו
נו בטח אריאל ידע...
אם מישהו יודע שיזרוק לי שם |
latinos
אני מנחש...
חפש את זה זה בטח ימצא לך
אם לא אז תבוא לאיי סי קיו אני יחפש לך שם מלא מאחת הידידות שלי שאוהבות סלסה |
|
|
| luckystrike |
קיצר הייתי בחממה ביום שישי
והיה טראנס עצני לשיר הזה נו
"בואי תני לי יד ונלך ... אל תשאלי אותי"
וכו' וכו' ... גרסת טראנס משהוא סוף
מישהוא יודע שם אולי ? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
קיצר הייתי בחממה ביום שישי
והיה טראנס עצני לשיר הזה נו
"בואי תני לי יד ונלך ... אל תשאלי אותי"
וכו' וכו' ... גרסת טראנס משהוא סוף
מישהוא יודע שם אולי ? |
יש לי גירסת טראנס לזה שהורדתי אתמול
כנס לאיי סי קיו אני ישלח לך |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by nimrod levi
מישהו מכיר שיר סלסה כזה
יש אותו לפעמים במסיבות
יש ריקוד מיוחד בשבילו
נו בטח אריאל ידע...
אם מישהו יודע שיזרוק לי שם |
Proyecto Uno - Latinos
ריקוד השורות :) |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
יש לי גירסת טראנס לזה שהורדתי אתמול
כנס לאיי סי קיו אני ישלח לך |
יש לך שם ? |
|
|
|
|