| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
אתה אומר להכניס למצעד השנתי..?
אני חושב אני יעדיף כבר לשמור את זה לשנה הבאה אם בכלל הם באמת יפים
כי בכל מקרה הם כאלה גבוליים ולא יצא לי לשמוע אותם הרבה לפני שאני יחליט.... |
לא אחי אל תכניס
היו הרבה יותר יפים מהם
הם חמודים אבל... שווים שמיעה |
|
|