|
מחפשים טראק או עזרה בזיהוי שיר? הגעתם למקום הנכון (pg. 35)
|
View this Thread in Original format
| DJ-Kreing^^ |
| quote: | Originally posted by warpedd_
משהו שמע על איזה טראק ווקל
שחוזרות בו המילים
"on and on"
ומשהו על זה שהיא בגדה בחבר שלה והיא אוהבת אותו
לא זוכר איך זה הולך |
Yanou Feat. Do - on and on djs @ work remix
טראק ממש יפה... |
|
|
| eXeTik |
איך קוראים לגירסא החזקה של
Tic toc?
ואסטריד שמה אתמול איזה מיקס חזק על
diving
איך קוראים לזה?
יווווו... אם רק היה לי את הטאקליסט של אסטריד מאתמול :( |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by DJ-Kreing^^
Yanou Feat. Do - on and on djs @ work remix
טראק ממש יפה... |
idd
באמת יציאה, וגם משהו שיכול להצליח בצורה מסחרית
| quote: | Originally posted by eXeTik
ואסטריד שמה אתמול איזה מיקס חזק על
diving
איך קוראים לזה?
|
הייתי מהמר על הרמיקס של קוסמיק גייט... אם לא אז
Hiver & Hammer's Different Gear mix |
|
|
| MoSH_MaN |
זה לא היה קוסמיק
אולי ה
hiver and hammer |
|
|
| Shahar |
יש מצב שמישהו מביא לי
madonna - die another day (ofer nissim remix)
!? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by warpedd_
משהו שמע על איזה טראק ווקל
שחוזרות בו המילים
"on and on"
ומשהו על זה שהיא בגדה בחבר שלה והיא אוהבת אותו
לא זוכר איך זה הולך |
בואנה אחי יש לך מזל שגילי לא פה...
הוא היה שוחט אותך לגמרי!!!
זה שיר פולחן בשבילו
ושחר תפסיק כבר לשאול על השיר!! זה מתחיל לשגע אותי
שישתחרר אתה תדע!! |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
ושחר תפסיק כבר לשאול על השיר!! זה מתחיל לשגע אותי
שישתחרר אתה תדע!! |
yahell
אמר הוא יצא
וחלאס להתערב לי בהודעות..
וד"א,
מה ששאלתי אז היה של טייסטו |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Shahar
yahell
אמר הוא יצא
וחלאס להתערב לי בהודעות..
וד"א,
מה ששאלתי אז היה של טייסטו |
אני יתערב לך בהודעות כמה שצריך למה זה ספאם אחושילינג...
אחר כך בוכים אם אני לא עושה כלום
אתה שואל את אותה שאלה פעם אחר פעם למרות שעונים לך לא
ויהל לא אמר שהשתחרר אלא רק שיש כזה דבר
אני מבטיח לך שכזה ישתחרר אני אישית יגיד לך על זה
בנתיים פשוט תפסיק כל שניה לשאול על זה למה אני מתחיל כבר להתחרפן פה!!! |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by eXeTik
איך קוראים לגירסא החזקה של
Tic toc?
יווווו... אם רק היה לי את הטאקליסט של אסטריד מאתמול :( |
magik muzik remix?
(פאול ואן דיק עשה עריכה בת זונה אבל לא שיחרר עוד) |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
| quote: | Originally posted by oDrori
idd
באמת יציאה, וגם משהו שיכול להצליח בצורה מסחרית
|
אני רק לא מבין למה התחילו לתפוס ממנו רק עכשיו
יש לי אותו כבר בערך חצי שנה, עוד מהתקופה של אודיו גאלאקסי
:conf: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DJ-Kreing^^
אני רק לא מבין למה התחילו לתפוס ממנו רק עכשיו
יש לי אותו כבר בערך חצי שנה, עוד מהתקופה של אודיו גאלאקסי
:conf: |
תופסים ממנו עכשיו??
טוב לדעת!
אחלה טראק שבעולם!!! |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by DJ-Kreing^^
אני רק לא מבין למה התחילו לתפוס ממנו רק עכשיו
יש לי אותו כבר בערך חצי שנה, עוד מהתקופה של אודיו גאלאקסי
:conf: |
לא רק עכשיו אחי... אני לא זוכר מתי, פשוט תומר ביקש אם למישהו יש את הטראקים מהרליס
Yanou ft. Do - On & On
אז שמצאתי אותם כולם היו מחורבנים לדעתי... חוץ, כמובן, מהרמיקס הזה... אז התלהבתי. |
|
|
|
|