|
מחפשים טראק או עזרה בזיהוי שיר? הגעתם למקום הנכון (pg. 116)
|
View this Thread in Original format
| TTman |
אין לי שום תלונות
אם תקנה את הדיוידי המקורי אז תאמין לי שלא תיהיה לך בעיה של סאונד
בשביל שיהיה לך את זה במחשב, צריך לשלם
איו מה לעשות
פעם זה עולה באיכות התמונה ופעם באיכות הקול |
|
|
| ronsh |
אני לא חושב שאתה צודק..
כי שומעים שם בהתחלה שהוא מדבר את הקול של הרוח
ואחר כך יש איזה שלב בסרט שהוא קופץ והמקרופון שלו משתולל
זה קשור לבימוי לדעתי |
|
|
| KrazyDJs |
אמ..צריך קצת עזרה :)
זה נשמע קצת מצחיק..
אבל לכל מי שיש
Yes טלויזיה בלויין
ואת הערוץ
Ytv
ז"א ערוץ 14..
אני צריך לדעת מה השירים בתוכניות
1.
פרוייקט Y
זה שיר בעברית כזה..נחמד..
לא זוכר תמילים :\
2.
מה השיר פתיחה \ סיום מ
"המדריך להתאהבות"
טראנס נחמד כזה נראה לי..
תודה
:D |
|
|
| TTman |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
אמ..צריך קצת עזרה :)
זה נשמע קצת מצחיק..
אבל לכל מי שיש
Yes טלויזיה בלויין
ואת הערוץ
Ytv
ז"א ערוץ 14..
אני צריך לדעת מה השירים בתוכניות
1.
פרוייקט Y
זה שיר בעברית כזה..נחמד..
לא זוכר תמילים :\
תודה
:D |
מיכל אמדורסקי - מה שתבקש |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by TTman
מיכל אמדורסקי - מה שתבקש |
אמרתי לך שאני אוהב אותך כבר ? :)
תודה רבה אחי..
עכשיו נשאר רק הטראק השני מ"המדריך להתאהבות"
:D |
|
|
| eXeTik |
מה השמות ל:
1.
גירסת טראנס ל
Lumidee- Oh oh?
2.
החידוש של
poison
(הקלאסיקה משנות ה-80)
"Your'e poison..."
3.
דוד דאור שר את
"We will never gonna dance again..."
בעיבוד טראנס? |
|
|
| warpedd_ |
| quote: | Originally posted by eXeTik
מה השמות ל:
1.
גירסת טראנס ל
Lumidee- Oh oh?
2.
החידוש של
poison
(הקלאסיקה משנות ה-80)
"Your'e poison..."
3.
דוד דאור שר את
"We will never gonna dance again..."
בעיבוד טראנס? |
השני זה
groove covage - poison |
|
|
| TTman |
| quote: | Originally posted by eXeTik
3.
דוד דאור שר את
"We will never gonna dance again..."
בעיבוד טראנס? |
102-dj_amiad_feat._the_universal_voice_-_careless_whisper-wlm.mp3
ענקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקק
ענקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקק
פשוט ענקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקק
סאב סאב סאב סאב סאב באוטו
:D :D :D :D :D
אתה יכול למצוא את זה בדיסק
VA_-_Love_Parade_2003_-_Tel_Aviv_2003-2CD-2003-WLM
אם לא תמצא, דבר איתי, אני אשלח לך את הטראק |
|
|
| eXeTik |
| איזה מלכים אתם!! :) תודה... |
|
|
| H.A. |
מחפש נואשות אחרי הקטע (השלם)
You Won't See Me Cry (Deepsky Remix/Deepsky's Desert Farewell Mix)
אני מצאתי מספר גרסאות - לא שלמות כמובן וכל אחת מהן כתובה שנעשה ע"י אמן שונה:
Mark Schultz
Armin Van Buuren & Mark Schultz
Mark Oliver
קטע ישן...ופשוט מדהים!
קיצר, אם למישהו יש את הקטע השלם
אני אודה לו מאד מאד מאד!!!
בתודה |
|
|
| godsfather |
האוס עם שירה באמהרית כזאת ברקע
NA,NA NA NA NA NA NE,NA NA NA NA NE...
זה משהו מפורסם כזה די חדש אם תבינו משהו מהאנגלית זה הקצב של מה שהיא שרה באמהרית האוס שמח כזה...
תודה |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by godsfather
האוס עם שירה באמהרית כזאת ברקע
NA,NA NA NA NA NA NE,NA NA NA NA NE...
זה משהו מפורסם כזה די חדש אם תבינו משהו מהאנגלית זה הקצב של מה שהיא שרה באמהרית האוס שמח כזה...
תודה |
Acapulco - Calliente Tambores 2003 ( Gabi Vegas Remix )? |
|
|
|
|