|
מחפשים טראק או עזרה בזיהוי שיר? הגעתם למקום הנכון (pg. 207)
|
View this Thread in Original format
| ronsh |
| quote: | Originally posted by eyali22
שמעתי אתמול שיר ואני לא יודע שלי מי הוא נראה לי של עופר ניסים
זה הולך ככה:
לים......או.או.או.אוו.
זה נשמע כיאלו זה מתחיל בעיברית כזה אבל אני לא בטוח אם מישהו יכול למצוא לי אותו אז אחלה
יאללה חברה ביי בינתיים |
אוי ואבוי * 1000000
איייךךך ממממהההה לממממהההה??!??!?!
איך אתה לא מכיר את השיר הזה??!?!?
הוא עתיק ברמות מטורפות
אבל עדיין קלאסיקת מועדונים ללא ספק
Ivri Lider - Meri Lanetzach (Henree Club Mix)
Ivri Lider - Meri Lanetzach (Offer Nissim Remix)
עכשיו תכלס מה ההבדל בגרסאות?!?
עופר לקח את היצירת אומנות של הנרי והוריד לה חלק והוסיף כמה דרבוקות וכאלה
תנסה את שתיהן |
|
|
| eyali22 |
| quote: | Originally posted by ronsh
אוי ואבוי * 1000000
איייךךך ממממהההה לממממהההה??!??!?!
איך אתה לא מכיר את השיר הזה??!?!?
הוא עתיק ברמות מטורפות
אבל עדיין קלאסיקת מועדונים ללא ספק
Ivri Lider - Meri Lanetzach (Henree Club Mix)
Ivri Lider - Meri Lanetzach (Offer Nissim Remix)
עכשיו תכלס מה ההבדל בגרסאות?!?
עופר לקח את היצירת אומנות של הנרי והוריד לה חלק והוסיף כמה דרבוקות וכאלה
תנסה את שתיהן |
אחלה אחי תודה |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by ronsh
אוי ואבוי * 1000000
איייךךך ממממהההה לממממהההה??!??!?!
איך אתה לא מכיר את השיר הזה??!?!?
הוא עתיק ברמות מטורפות
אבל עדיין קלאסיקת מועדונים ללא ספק
Ivri Lider - Meri Lanetzach (Henree Club Mix)
Ivri Lider - Meri Lanetzach (Offer Nissim Remix)
עכשיו תכלס מה ההבדל בגרסאות?!?
עופר לקח את היצירת אומנות של הנרי והוריד לה חלק והוסיף כמה דרבוקות וכאלה
תנסה את שתיהן |
הוא לא לקח תיצירה והוריד לה חלק
הוא לקח חלק ובנה על זה....
REMAKE
כזה |
|
|
| GilShin |
היי חבר'ס, צריך עזרה בזיהוי..
Bpm: בסביבות ה- 140-138.
מזכיר קצת נגיעות של
Filo&Peri
באמצע יש קטע שנהיה שקט ואז יש 2 גונגים של פעמון ענק כזה (כמו שיש בערים גדולות במגדל של השעון)
ואז המוזיקה שוטפת אותך בעליה כמו גל!
קטע דיי חדש, שמעת מס' דיג'ייס מנגנים אותו במועדונים..
קצת מסובך, אבל אפשרי לזיהוי.. תודה.! |
|
|
| Rownin |
| quote: | Originally posted by GilShin
היי חבר'ס, צריך עזרה בזיהוי..
Bpm: בסביבות ה- 140-138.
מזכיר קצת נגיעות של
Filo&Peri
באמצע יש קטע שנהיה שקט ואז יש 2 גונגים של פעמון ענק כזה (כמו שיש בערים גדולות במגדל של השעון)
ואז המוזיקה שוטפת אותך בעליה כמו גל!
קטע דיי חדש, שמעת מס' דיג'ייס מנגנים אותו במועדונים..
קצת מסובך, אבל אפשרי לזיהוי.. תודה.! |
אולי תמתכוון ל
First & Andre - Widescreen
הופיע גם ב
asot 190 |
|
|
| GilShin |
לא..
וויד סקרין נשמע כמו איזה המנון שלקוח מהסרט גלדיאטור..
אני מדבר על טראנס!
שפשוט בעליה שלו יש 2 גונגים ואז מנגינה עולה ויורדת, עם פיידים לכל הכיוונים..
מזכיר קצת את
AR52 - Piiska |
|
|
| SPL |
ביום שישי ה 15.05.05 סקאזי ניגן באומן ירושלים 2 טרקים שאני חייב לדעת איך קוראים להם
1 זה גירסת פסיכודלית של OUT OF SPACE של פרודג'י
2 טראק שבאמצע שלו הייתה "המלודיה" של FLIGHT 643 |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by SPL
1 זה גירסת פסיכודלית של OUT OF SPACE של פרודג'י
|
Skazi ft. Mc Fishi - Out Of Space
ככה נראה לי קוראים לטראק, עוד לא השתחרר, נראה לי שיש סאמפל של 3 דקות איפשהו באינטרנט..
אני מניח שהגירסא המלאה תצא באלבום |
|
|
| FederalBI |
ממצב יא זלמה של אנשים
זה לא כל כך קשור לטראנס א בל נכון יש את השיר בפרסומת של פלאפון השיר הזה שלכולם היה אותו פעם על קלטות
הייתי מעוניין שמישהו יעזור לי לזהות אותו שרים בצרפתית ויש את המילה
voyage |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by FederalBI
ממצב יא זלמה של אנשים
זה לא כל כך קשור לטראנס א בל נכון יש את השיר בפרסומת של פלאפון השיר הזה שלכולם היה אותו פעם על קלטות
הייתי מעוניין שמישהו יעזור לי לזהות אותו שרים בצרפתית ויש את המילה
voyage |
פשוט חפש בתוכנות ההורדה
voyage voyage
יש לזה כמה גירסאות אני חושב |
|
|
| FederalBI |
ואאי תודה אין לך מושג כמה עזרת לי זה מצא לי רק
2559
תוצאות חיפוש
[edit]
ד"א נראה לי קוראים לזה
the nightflyer-voyage voyage
[edit/] |
|
|
| GilShin |
הקטע שחיפשתי הוא:
dj tatana - pink star
תהנו |
|
|
|
|