return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 [207] 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 
מחפשים טראק או עזרה בזיהוי שיר? הגעתם למקום הנכון (pg. 207)
View this Thread in Original format
ronsh
quote:
Originally posted by eyali22
שמעתי אתמול שיר ואני לא יודע שלי מי הוא נראה לי של עופר ניסים
זה הולך ככה:

לים......או.או.או.אוו.
זה נשמע כיאלו זה מתחיל בעיברית כזה אבל אני לא בטוח אם מישהו יכול למצוא לי אותו אז אחלה

יאללה חברה ביי בינתיים



אוי ואבוי * 1000000
איייךךך ממממהההה לממממהההה??!??!?!
איך אתה לא מכיר את השיר הזה??!?!?

הוא עתיק ברמות מטורפות
אבל עדיין קלאסיקת מועדונים ללא ספק

Ivri Lider - Meri Lanetzach (Henree Club Mix)
Ivri Lider - Meri Lanetzach (Offer Nissim Remix)
עכשיו תכלס מה ההבדל בגרסאות?!?
עופר לקח את היצירת אומנות של הנרי והוריד לה חלק והוסיף כמה דרבוקות וכאלה
תנסה את שתיהן
eyali22
quote:
Originally posted by ronsh
אוי ואבוי * 1000000
איייךךך ממממהההה לממממהההה??!??!?!
איך אתה לא מכיר את השיר הזה??!?!?

הוא עתיק ברמות מטורפות
אבל עדיין קלאסיקת מועדונים ללא ספק

Ivri Lider - Meri Lanetzach (Henree Club Mix)
Ivri Lider - Meri Lanetzach (Offer Nissim Remix)
עכשיו תכלס מה ההבדל בגרסאות?!?
עופר לקח את היצירת אומנות של הנרי והוריד לה חלק והוסיף כמה דרבוקות וכאלה
תנסה את שתיהן


אחלה אחי תודה
Shahar
quote:
Originally posted by ronsh
אוי ואבוי * 1000000
איייךךך ממממהההה לממממהההה??!??!?!
איך אתה לא מכיר את השיר הזה??!?!?

הוא עתיק ברמות מטורפות
אבל עדיין קלאסיקת מועדונים ללא ספק

Ivri Lider - Meri Lanetzach (Henree Club Mix)
Ivri Lider - Meri Lanetzach (Offer Nissim Remix)
עכשיו תכלס מה ההבדל בגרסאות?!?
עופר לקח את היצירת אומנות של הנרי והוריד לה חלק והוסיף כמה דרבוקות וכאלה
תנסה את שתיהן


הוא לא לקח תיצירה והוריד לה חלק
הוא לקח חלק ובנה על זה....
REMAKE
כזה
GilShin
היי חבר'ס, צריך עזרה בזיהוי..

Bpm: בסביבות ה- 140-138.
מזכיר קצת נגיעות של
Filo&Peri
באמצע יש קטע שנהיה שקט ואז יש 2 גונגים של פעמון ענק כזה (כמו שיש בערים גדולות במגדל של השעון)
ואז המוזיקה שוטפת אותך בעליה כמו גל!

קטע דיי חדש, שמעת מס' דיג'ייס מנגנים אותו במועדונים..

קצת מסובך, אבל אפשרי לזיהוי.. תודה.!
Rownin
quote:
Originally posted by GilShin
היי חבר'ס, צריך עזרה בזיהוי..

Bpm: בסביבות ה- 140-138.
מזכיר קצת נגיעות של
Filo&Peri
באמצע יש קטע שנהיה שקט ואז יש 2 גונגים של פעמון ענק כזה (כמו שיש בערים גדולות במגדל של השעון)
ואז המוזיקה שוטפת אותך בעליה כמו גל!

קטע דיי חדש, שמעת מס' דיג'ייס מנגנים אותו במועדונים..

קצת מסובך, אבל אפשרי לזיהוי.. תודה.!


אולי תמתכוון ל

First & Andre - Widescreen

הופיע גם ב
asot 190
GilShin
לא..
וויד סקרין נשמע כמו איזה המנון שלקוח מהסרט גלדיאטור..

אני מדבר על טראנס!
שפשוט בעליה שלו יש 2 גונגים ואז מנגינה עולה ויורדת, עם פיידים לכל הכיוונים..

מזכיר קצת את
AR52 - Piiska
SPL
ביום שישי ה 15.05.05 סקאזי ניגן באומן ירושלים 2 טרקים שאני חייב לדעת איך קוראים להם

1 זה גירסת פסיכודלית של OUT OF SPACE של פרודג'י
2 טראק שבאמצע שלו הייתה "המלודיה" של FLIGHT 643
KrazyDJs
quote:
Originally posted by SPL
1 זה גירסת פסיכודלית של OUT OF SPACE של פרודג'י


Skazi ft. Mc Fishi - Out Of Space
ככה נראה לי קוראים לטראק, עוד לא השתחרר, נראה לי שיש סאמפל של 3 דקות איפשהו באינטרנט..
אני מניח שהגירסא המלאה תצא באלבום
FederalBI
ממצב יא זלמה של אנשים
זה לא כל כך קשור לטראנס א בל נכון יש את השיר בפרסומת של פלאפון השיר הזה שלכולם היה אותו פעם על קלטות
הייתי מעוניין שמישהו יעזור לי לזהות אותו שרים בצרפתית ויש את המילה
voyage
KrazyDJs
quote:
Originally posted by FederalBI
ממצב יא זלמה של אנשים
זה לא כל כך קשור לטראנס א בל נכון יש את השיר בפרסומת של פלאפון השיר הזה שלכולם היה אותו פעם על קלטות
הייתי מעוניין שמישהו יעזור לי לזהות אותו שרים בצרפתית ויש את המילה
voyage


פשוט חפש בתוכנות ההורדה
voyage voyage
יש לזה כמה גירסאות אני חושב

FederalBI
ואאי תודה אין לך מושג כמה עזרת לי זה מצא לי רק
2559
תוצאות חיפוש
[edit]
ד"א נראה לי קוראים לזה
the nightflyer-voyage voyage
[edit/]
GilShin
הקטע שחיפשתי הוא:
dj tatana - pink star

תהנו
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 [207] 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 
Privacy Statement