| Sniper |
אנשים אתמול רועי פינלר נתן סט בבי יו!! חבל על הזמןןןןןןןן
שיאוו אני עד עכשיו בשוק! כאילו טראקים ממש ממש יפים מוכרים קצת אבל היו כמה שבהחלט הייתי מאוד רוצה שיכנסו להרדיסק שלי.. אז עם מישו שמע שירשום פה תטראקים שהיו אתמול ומממ הוא נתן גירסא של
ספירטואל היילינג ניראה לי מורן דיבר על זה
שיואוו איך התלהבתי ממנה מישו יודע תשם
?
? |
|
|