|
מחפשים טראק או עזרה בזיהוי שיר? הגעתם למקום הנכון (pg. 58)
|
View this Thread in Original format
| Crazy Clubber |
איך קוראים לקטע שהולך
im going get it right tonight is....
בקול של גבר, הסגנון של הפורייקט של סקוט (חח).
? |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Crazy Clubber
איך קוראים לקטע שהולך
im going get it right tonight is....
בקול של גבר, הסגנון של הפורייקט של סקוט (חח).
? |
JamX_and_De_Leon_-_Mind_Made_Up |
|
|
| Crazy Clubber |
| תודה בולבולון |
|
|
| elad11 |
| quote: | Originally posted by Crazy Clubber
תודה בולבולון |
??בולבולון
:conf: |
|
|
| Crazy Clubber |
בולבולון אם לא ידעת זה שם חיבה לבולבול
?הבנת פשטוקי |
|
|
| Sniper |
| מממ בפעם הבאה תשנה תכינויים שלך אחי:] |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by guetag
יש הרבה שירים ישנים שעשו להם רימקסים ושמים אותם במועדונים
אם אתם יודעים על כמה..תרשמו ;)
חדשים בעיקר |
די לבכות על זה יא נקבה
עכשיו אתה בבית כל הזמן תהיה אז אין לך תירוץ להשלמות :D |
|
|
| Shahar |
אני חייייייב
תשם של השיר מהפרסומת
של פלאפון
Esc
!
מישהו יודע..? |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Shahar
אני חייייייב
תשם של השיר מהפרסומת
של פלאפון
Esc
!
מישהו יודע..? |
Dj eran - Escape escape |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by guetag
מה הקשר להשלמות יבן של עז
יש איזה שיר ששמים תמיד בתל יצחק שהוא רימקס של שיר ישן
ואני רוצה אותו |
איך הוא הולך?
מילים?
משהו?! |
|
|
| yahel222 |
תענו מהר זה חשוב
אתמול שמעתי את זה ברדיו ב4 בבוקר בערך ב99
שמעתי את מלא פעמים גם במסיבות
בהתחלה חשבתי שזה
טימ פרומ באנגינגלוב של יוחי אבל זה לא
קיצר זה סגנון כזה של יוחי ביומכניקה
ויש באסים ואז נעצר כזה ואחת אומרת כמה משפטים
ואז יש קטע מדהים עם פסנתר
משהו ענק
קיצר תעזרו מהר תודה |
|
|
|
|