|
מחפשים טראק או עזרה בזיהוי שיר? הגעתם למקום הנכון (pg. 122)
|
View this Thread in Original format
| DJ_Yuval |
Rank 1 - Symsonic (DuMonde remix)
משתחרר מתישהו באמצע 2004
אל תדאג יש עוד זמן...
:p |
|
|
| nFaivel |
| quote: | Originally posted by DJ_Yuval
Rank 1 - Symsonic (DuMonde remix)
משתחרר מתישהו באמצע 2004
אל תדאג יש עוד זמן...
:p |
יובל יש לך את
Rank 1 - Symsonic (DuMonde remix
המלא? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by nFaivel
יובל יש לך את
Rank 1 - Symsonic (DuMonde remix
המלא? |
הוא אומר לך שזה משתחרר באמצע 2004... אז איך יהיה לו את המלא?!
לי אישית יש ריפ באיכות 320 קיי פי בי אס...
אבל הריפ עדיין לא משהו... |
|
|
| warpedd_ |
מחפש את הדיסק של הבליינים
:)
אם משהו מוכן לצאת מלך ולשלוח לי אותו
אני ילמד אותו את סודות הנינג'ה |
|
|
| -CosmicFire- |
אנשים יש איזה קטע האוס כזה
של זמרת ששרה בצרפתית
נראה לי שזאת
alizee
אבל הורדתי את רוב הטראקים שמצאתי בהאב כולה 4 אבל לא משנה
ולא מצאתי
זה ישן מלפני כמה חודשים
הלך ממש חזק כשזה יצא
עם מלודיה כזאת יפה והשירה שלה גם יפה אבל חבל שאני לא לומד בשיעורי צרפתית ואני יושן בשיעור כי אם הייתי יודע אולי הייתי יכול לעזור לכם קצת
לא נורא יש לי 40בתעודה בכל מקרה :D :D :D
חברס
HELP :} |
|
|
| DJ_Yuval |
| quote: | Originally posted by -CosmicFire-
אנשים יש איזה קטע האוס כזה
של זמרת ששרה בצרפתית
נראה לי שזאת
alizee
אבל הורדתי את רוב הטראקים שמצאתי בהאב כולה 4 אבל לא משנה
ולא מצאתי
זה ישן מלפני כמה חודשים
הלך ממש חזק כשזה יצא
עם מלודיה כזאת יפה והשירה שלה גם יפה אבל חבל שאני לא לומד בשיעורי צרפתית ואני יושן בשיעור כי אם הייתי יודע אולי הייתי יכול לעזור לכם קצת
לא נורא יש לי 40בתעודה בכל מקרה :D :D :D
חברס
HELP :} |
אני מכיר שיר שלה שקוראים לו
lolita
אם זה עוזר לך:nervous: |
|
|
| TTman |
| quote: | Originally posted by -CosmicFire-
אנשים יש איזה קטע האוס כזה
של זמרת ששרה בצרפתית
נראה לי שזאת
alizee
אבל הורדתי את רוב הטראקים שמצאתי בהאב כולה 4 אבל לא משנה
ולא מצאתי
זה ישן מלפני כמה חודשים
הלך ממש חזק כשזה יצא
עם מלודיה כזאת יפה והשירה שלה גם יפה אבל חבל שאני לא לומד בשיעורי צרפתית ואני יושן בשיעור כי אם הייתי יודע אולי הייתי יכול לעזור לכם קצת
לא נורא יש לי 40בתעודה בכל מקרה :D :D :D
חברס
HELP :} |
נראה לי את מחפש את זה
Kate Ryan - Desenchantee
היה להיט אחי
תוריד כל מיקס שתמצא לזה או שאולי את מחפש בכלל את הרגיל
קיצר, תהנה
מקווה שעזרתי |
|
|
| ronsh |
אתמול הייתי בחורבה..
מחפש גרסת בוטלג עצבנית ל
Oscar G
עם שני הלהיטים שלו...
Alright ו Dark Beat
משהו חזק ביותר.. |
|
|
| yonih |
אנשים יקרים שלי, אני מחפש מיקס של -
narcotic thrust - safe from harm
שיש בו בהתחלה פתיחה של מן סימפוניה כזאת ולא ישר ביטים ובאסים כמו כל השאר....
בערך משהו כמו 30 שניות של סמפוניה בהתחלה עד שהיא מתחילה לשיר ואז מתחילים הביטים של הטראק. |
|
|
| hazzard |
מישהו יכול לעזור לי
שמעתי פעם טיון של דון דיאבלו שבו הוא קטע יפה כזה עם
תופים מזכירה ההתחלה שלו טוב סנון ניו יורק ואז משם יש מלודית טרנאס מעפנה מישהו מכיר? |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
don diablo - anarchy
?? |
|
|
| -CosmicFire- |
| quote: | Originally posted by TTman
נראה לי את מחפש את זה
Kate Ryan - Desenchantee
היה להיט אחי
תוריד כל מיקס שתמצא לזה או שאולי את מחפש בכלל את הרגיל
קיצר, תהנה
מקווה שעזרתי |
תודה אחי בידיוק מה שחיפשתי עכישו חבר שלי יפסיק לזיין לי בשכל |
|
|
|
|