|
מחפשים טראק או עזרה בזיהוי שיר? הגעתם למקום הנכון (pg. 36)
|
View this Thread in Original format
| oDrori |
!(!הושיעוני נא אחים (!ואחות
איזה גרסא של
Mauro Picotto - Pulsar
חילן ניגן ב-
trance energy 2002
הראשון?
כתוב בכל מיני מקומות
megfamind mix
אבל זה לא... |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by oDrori
!(!הושיעוני נא אחים (!ואחות
איזה גרסא של
Mauro Picotto - Pulsar
חילן ניגן ב-
trance energy 2002
הראשון?
כתוב בכל מיני מקומות
megfamind mix
אבל זה לא... |
אממ.. אני חושב שזה במת הרמיקס שהיה..
קח את הטראקליסט אפילו שאני בטוח שהראו לך כבר
01. Trance Energy Intro
02. Human Evolution - Human Evolution
03. Dj Tiesto - Lethal Industry (Svenson & Gielen Remix)
04. Minimalistix - Close Cover (Airscape Remix)
05. Marco V - GODD (Original Mix)
06. Space Frog feat. The Grim Reaper - Follow Me (Mr. Bishi Remix)
07. Rank 1 - Awakening (Benicio Remix)
08. Mauro Picotto - Pulsar (Megamind Mix)
09. 4 Clubbers - Children (Club Mix)
10. Svenson & Gielen - Twisted (Energy Mix)
11. Dj Hein - Energetic Rhythm (Donkey Rollers Remix)
12. Push - The Legecy (Svenson & Gielen Remix)
13. Marco Bailey - Carrera (Craig Walsh remix)
14. Soho - Flyin Madness (Original Mix)
15. Funk Einsatz - Punk (Original Mix)
16. Mauro Picotto - Awesome! (Original Mix)
17. Svenson & Gielen - We Know What You Did (Johan Gielen Mix)
18. Yoda - Definately (Dj Scot Project Mix)
19. Brooklyn Bounce - Club Bizarre (Dj Scot Project Remix)
20. Svenson & Gielen - Beauty of Silence (Pump Mix)
21. Nu-NRG - Dreamland (Original Mix)
22. Lexicon 4 - Reach Me (Airscape Remix) |
|
|
| Sniper |
| עודד אחי אם תלא מוצא קח תשיטה שלי כנס לאהב ותוריד את כל הגירסאות עד שתימצא מה שחיפשת |
|
|
| elad11 |
| quote: | Originally posted by oDrori
!(!הושיעוני נא אחים (!ואחות
איזה גרסא של
Mauro Picotto - Pulsar
חילן ניגן ב-
trance energy 2002
הראשון?
כתוב בכל מיני מקומות
megfamind mix
אבל זה לא... |
אין לי את הסט...אבל אני זוכר רמיקס אחד במיוחד והוא של
Marco Zaffarano
אין אין אין אין על הרימיקס הזה
פשוט תותח
(האמת זה לא הסגנון של חילן, אבל לך תדע)
אני מקווה שזה מה שאתה מחפש, אם לא יש עוד שתי גרסאות שאני זוכר
- Kopfuss Resonator
- DJ Shinkawa |
|
|
| AnthemFreak |
אחים שלי אני צריך את עזרתכם::
שמעתי בטי אל וי שיר מזה יפה!!
זה נראה לי בוטלג שעשו לשיר
darude - feel the beat
ועוד שיר
בקיצור, יש לשיר כזאת מנגינה קצרה שחוזרת על עצמה כזה!
יפה לאלה
משהו יודע????
זה דחוף!! |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by AnthemFreak
אחים שלי אני צריך את עזרתכם::
שמעתי בטי אל וי שיר מזה יפה!!
זה נראה לי בוטלג שעשו לשיר
darude - feel the beat
ועוד שיר
בקיצור, יש לשיר כזאת מנגינה קצרה שחוזרת על עצמה כזה!
יפה לאלה
משהו יודע????
זה דחוף!! |
נראה לי שאתה מתכוון ל
darude - feel the beat (robbie rivera)
שעופר חרש עליו, כמו על כל דבר של רובי... |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
ויק ניגן את שניהם אחד אחרי השני, בכלל אם תשיג את הטראקליסט של ויק זה יהיה ממש פצצה, הוא ניגן יום שלישי או רביעי נראה לי, זה היה בתוך סט, לא ביו שידרו את זה מלוח השידורים הקבוע שלהם...
מה שכן אם אתה מוצא את שני אלה אתה מלך עולם!!!
אגב, היא לא בדיוק שרה כמו באופרה, נו אף אחד לא מכיר את השיר הזה שמבוסס על התנך? שהיא שרה בו
"מים רבים לא יכבו את האהבה ונהרות לא ישתפוה"
???
אה והטראק השני פשוט המלים שלו גדולות
what good is the head of my ing u when my other head with the brains keep thinking how ed up everything is and all i want is to be close to u but all i can access is this ing cock...
אל תגידו שאין לי זיכרון מוזיקלי :) אין אני זוכר טראקים ששמעתי רק פעם אחד מסט... פיתחתי חוש לזה, זה בא עם הזיכרון שלי לטראקים, זה עוזר לי מאוד לתקלט, אבל נראה לי שכל אחד שמתקלט או מתעסק עם מוזיקה כל הזמן מפתח זיכרון כזה...
בקיצור תמצאו את השירים האלה, הם פיצוציים במסיבה!!! |
אני מבקש שוב, בקשה שמשהו ינסה למצוא... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
נראה לי שאתה מתכוון ל
darude - feel the beat (robbie rivera)
שעופר חרש עליו, כמו על כל דבר של רובי... |
בדוק שזה זה...
והשם המלא זה
Darude - Feel The Beat (Robbie Rivera's Tribal Sessions Remix)
או משהו בסגנון |
|
|
| AnthemFreak |
תודה לרועי ול-
Vortex_SA
וואלה אחי אני לא זוכר את השם שלך!!!
אני יילך להוריד את זה!!! |
|
|
| AnthemFreak |
יש לי בקשה יותר קשה!!!!!!
אבל הרבה יותר חשוב לי למצוא את השיר הזה!!!!
ענק!!!
יש כזה שיר קיצבי
סגנון סקוטר
אולי זה הם לא יודע
עם זמר כזה
שיר די מהיר כזה
אם משהו ראה צ'ק אין עם יעל בר זוהר בלונדון
אז בסקול דיסקו שמו את השיר הזה
-------------------------------------
המילים היחידות שאני זוכר מהשיר הזה זה שהזמר אומר::
come on come on yeeeaaa....
בקשה אם משהו יודע שיכתוב זה מזה חשוב
אני מחפש את השיר הזה מלא זמן!!! |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by AnthemFreak
-------------------------------------
המילים היחידות שאני זוכר מהשיר הזה זה שהזמר אומר::
come on come on yeeeaaa....
בקשה אם משהו יודע שיכתוב זה מזה חשוב
אני מחפש את השיר הזה מלא זמן!!! |
ראיתי את זה אחי - אבל ואללה אני לא זוכר
יש לי בקשה אם מישהוא יכול לעזור
שמעתי רמיקס ל
ACCADIA - BLIND VISIONS
ברדיו ב - 99 שהיה ממש תותח !
אני חייב למצוא אותו - פשוט זה היה ענק
...
ויש לי כבר את
ACCADIA AMBIENT MIX
YAHEL REMIX
PITCH AND SULFUR MIX
ועוד איזה אחד שברח לי השם ...
מישהוא יכול לעזור לי למצוא ?
איזה רמיקסים טובים יש לזה ? |
|
|
|
|