| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by MASTERsplinter
אני מחפש רמיקסים לשירים ישראלים בגירסאות יפות |
רוחמה רז - חלומות של אתמול [גרסת דאנס]
חמוד מאוד
יש את הרמיקסים לשירםי של סאבלימינל...[ גרסאות האוס לשירים "אני יכול" ו"הפינאלי" ]
אני זוכר גם שגיל עשה רמיקס לשיר שיבולת בשדה או משו כזה... |
|
|