return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 [133] 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 
מחפשים טראק או עזרה בזיהוי שיר? הגעתם למקום הנכון (pg. 133)
View this Thread in Original format
nFaivel
אוקי זה יהיה לכם קשה לעזור לי אבל תנסו בכל זאת:)
אוקי אתמול הייתי בטי אל וי וגם רוברט וגם עוד דיגי אחריו ניגנו
טראק כזה עם צליל גבוהה אכו שרמוטה שאם אני לא טועה הוא חידוש של טראק ישן . צליל גבוהה אכו שרמוטהה
אמרו לי שקוראים לזה
liquid sky
אבל זה ממש ממש ממש לא בטוח.
מישו יכול לעזור?:D
skelz
אני צריך קצת עזרה..
ולא בזיהוי טראק הפעם.. :|

למישהו יש דרך כלשהי ליצור קשר עם אלון הלפרין?
זה חשוב..
nFaivel
quote:
Originally posted by skelz
אני צריך קצת עזרה..
ולא בזיהוי טראק הפעם.. :|

למישהו יש דרך כלשהי ליצור קשר עם אלון הלפרין?
זה חשוב..


לי יש אבל זה דרך קצת רחוקה חח
אני מכיר את אחיו החורג שהוא זה שעושה איתו את הטראקים.. עומר ברזילאי הוא יבנאי אז אני מכיר אותו:D
YuVaL
quote:
Originally posted by nFaivel
אוקי זה יהיה לכם קשה לעזור לי אבל תנסו בכל זאת:)
אוקי אתמול הייתי בטי אל וי וגם רוברט וגם עוד דיגי אחריו ניגנו
טראק כזה עם צליל גבוהה אכו שרמוטה שאם אני לא טועה הוא חידוש של טראק ישן . צליל גבוהה אכו שרמוטהה
אמרו לי שקוראים לזה
liquid sky
אבל זה ממש ממש ממש לא בטוח.
מישו יכול לעזור?:D


חחחחחחחח
תגיד אתה עוקב אחרי למסיבות?!?

זה היה רימיקס ל
LIQUID SKIES!
או שזה רימיקס של רוברט
או שלא
NEXT EXIT..
לפחות ככה זה נראה לי לפי הצלילים
:)
nFaivel
quote:
Originally posted by YuVaL
חחחחחחחח
תגיד אתה עוקב אחרי למסיבות?!?

זה היה רימיקס ל
LIQUID SKIES!
או שזה רימיקס של רוברט
או שלא
NEXT EXIT..
לפחות ככה זה נראה לי לפי הצלילים
:)


כן אמרו לי זה של הההוא חבר של נקסט אקסיט מסול קאטץ...
אחי נכון זה טראק מפוצץ אכו שרמוטה?:D
Ooza
בימנו קוראים לו
DJ Pm

;)
KrazyDJs
מחפש שיר
House
שחורשים עליו במסיבות..

ואחת שרה שם
"אס מו קה לינדה"

או משהו כזה...:D

תודה.
nFaivel
quote:
Originally posted by KrazyDJs
מחפש שיר
House
שחורשים עליו במסיבות..

ואחת שרה שם
"אס מו קה לינדה"

או משהו כזה...:D

תודה.


laurent wolf - calinda (vocal mix) ;)
ronsh
מחפש שיר דאנס-קלאב
של אשה שרה...

And now it's over all the pain we had..
...

שיר מקפיץ במיוחד
KrazyDJs
quote:
Originally posted by nFaivel
laurent wolf - calinda (vocal mix) ;)


tnx
ילד :)

nFaivel
אנשיםםםםםםםםםםם
אני פשוט חייבבבב
01-Ofer_Nisim_LIVE_AT_TLV_26-12-03
חייב את זה מיתחנן תעזור לי:(
Djsamorai
מי שמוצא לי את הטראק הזה מלךךךךךךךךךךך!!!!!!!!!!!!!

Carlo Resoort - Musica
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 [133] 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 
Privacy Statement