| YuVaL |
| quote: | Originally posted by nFaivel
אוקי זה יהיה לכם קשה לעזור לי אבל תנסו בכל זאת:)
אוקי אתמול הייתי בטי אל וי וגם רוברט וגם עוד דיגי אחריו ניגנו
טראק כזה עם צליל גבוהה אכו שרמוטה שאם אני לא טועה הוא חידוש של טראק ישן . צליל גבוהה אכו שרמוטהה
אמרו לי שקוראים לזה
liquid sky
אבל זה ממש ממש ממש לא בטוח.
מישו יכול לעזור?:D |
חחחחחחחח
תגיד אתה עוקב אחרי למסיבות?!?
זה היה רימיקס ל
LIQUID SKIES!
או שזה רימיקס של רוברט
או שלא
NEXT EXIT..
לפחות ככה זה נראה לי לפי הצלילים
:) |
|
|