|
מחפשים טראק או עזרה בזיהוי שיר? הגעתם למקום הנכון (pg. 42)
|
View this Thread in Original format
| Sniper |
דותן אחי הרמיקס של ספירוטאל הילינג
זה חממי הכין אותו
בדוק:P
שאל אפילו את ריסינג |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by Sniper
דותן אחי הרמיקס של ספירוטאל הילינג
זה חממי הכין אותו
בדוק:P
שאל אפילו את ריסינג |
טוב עדיין אני מת להשיג אותו....מזה משנה מי הכין |
|
|
| Narcotic Mind |
| quote: | Originally posted by yahel222
madonna - die another day (victor calderon remix) |
יש לי את זה אם אתה רוצה
(Calderon and Quayle Afterlife Remix) |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by yahel222
טוב עדיין אני מת להשיג אותו....מזה משנה מי הכין |
חחח וביגלל שחממי הכין אותו
אין מצב שתשיג אני גם מתתת להשיג אותו
עד שהוא איך שהוא ידלוף לרשת
ניצטרך לחכות |
|
|
| Shahar |
בסוף הסרט
die another day
יש את הפסקול.. זה ממש השיר הרגיל רק הוסיפו קצב..
משהו ממש חמוד..
מישהו שמע ויודע מה השם?
(אם צריך אני יכול להקליט את זה ולשלוח למישהו שינסה לברר...) |
|
|
| YuVaL |
Acapulco_-_Caliente_Tambores.mp3
למישהו יש גרסה נורמלית של
192 KBS? |
|
|
| DjChook |
לי אין
צריך גם גירסא עם באסים נורמלים
שמישהו יעשה לזה רמיקס |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by YuVaL
Acapulco_-_Caliente_Tambores.mp3
למישהו יש גרסה נורמלית של
192 KBS? |
אה יביצה ימנית אפילו לא אמרת לי שצדקתי ;) |
|
|
| ripcurl |
חברה, מישהו פה יודע איזה טראקים התנגנו ברקע של ה
DVD Sensation white 2002
? |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by ripcurl
חברה, מישהו פה יודע איזה טראקים התנגנו ברקע של ה
DVD Sensation white 2002
? |
יענו הפלייליסטים של ארמין, חילן וז'אן? |
|
|
| ripcurl |
| quote: | Originally posted by oDrori
יענו הפלייליסטים של ארמין, חילן וז'אן? |
לא אחי
יש את הדי וי די
אני מתכוון לטראקים שנוגנו ברקע של כל די ג'י
לדוגמא:
Erick E ==> ?? & ??
Armin Van Buuren ==> Aquanuts - Deep Sea & Armin - Sunburn
Johan Gielen ==> Sensation - Blackout (johan Gielen remix) & M.O.R.P.H - Maximum Overdrive (Bencio remix)
Dj Jean ==> Driftwood - freeloader & ??
Marcello ==> ?? & ?? |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DjChook
לי אין
צריך גם גירסא עם באסים נורמלים
שמישהו יעשה לזה רמיקס |
חן די ! נמאס ליייייייי
die another day אני ואתה צריכים לדאוג לרמיקס טוב ל
!!!! |
|
|
|
|