|
מחפשים טראק או עזרה בזיהוי שיר? הגעתם למקום הנכון (pg. 52)
|
View this Thread in Original format
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by Shahar
יצאה גירסא חדשה ל
darude - feel the beat? |
יש של רובי ריוורה
מכיר? |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by yahel222
יש של רובי ריוורה
מכיר? |
ברור אבל זה ישן
שמעתי על אחת חדשה קצבית יותר שמסתובבת.. |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Shahar
ברור אבל זה ישן
שמעתי על אחת חדשה קצבית יותר שמסתובבת.. |
אתמול או שלשום יצאו רמיקסים שונים של רובי...
Darude-Feel_the_Beat__Robbie_Rivera_Remixes-Vinyl-2002-USF
01_darude-feel_the_beat_(robbie_rivera_s_tribal_sessions_mix)-usf
02_darude-feel_the_beat_(robbie_rivera_s_wicked_twisted_dub)-usf
אז אולי אתה מתכוון ל 02... |
|
|
| Sniper |
יש לי אותם והם די חמודים
02_darude-feel_the_beat_(robbie_rivera_s_wicked_twisted_dub)-usf
לא משו |
|
|
| Scorchio |
טוב אני יודע שזה סיכוי קלוש מאוד
אבל בטוח שכולכם זוכרים את התכנית הסצינה שהייתה בערוץ שלוש ובפתיח של התכנית היה טראק ממש עצבני ואין לי מושג של מי הוא או איך הוא הולך.
אז אם אולי למישהו יש הקלטה של התכנית או איכשהוא סיכוי להשיג את הטראק אני יודה לכם מאוד. |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Scorchio
טוב אני יודע שזה סיכוי קלוש מאוד
אבל בטוח שכולכם זוכרים את התכנית הסצינה שהייתה בערוץ שלוש ובפתיח של התכנית היה טראק ממש עצבני ואין לי מושג של מי הוא או איך הוא הולך.
אז אם אולי למישהו יש הקלטה של התכנית או איכשהוא סיכוי להשיג את הטראק אני יודה לכם מאוד. |
אויששש איך אני מיתגעגע לתוכנית הזאתת
1
התוכניות היותר טובות שהיו בטלוויזיה |
|
|
| DjChook |
אתה רציני צח ? ממך ציפיתי ליותר
Blank & jones - Cream
בונא זה קלאסי
יש לו את הברייק הכי יפה שהומצא איי פעם והוא היווה בסיס לכל הברייקים ששומעים עד היום בטראקים, אתה יודע, כמה סנרים בין סוף העליה לבאס :)
אני כמעט בטוח שזה זה |
|
|
| Scorchio |
And the Chook does it again.
אחי ברור שאני מכיר את הטראק פשוט שכחתי איך הוא הולך אם הייתי שומע אותו עכשיו בליינד הייתי מזהה.
בקיצור תודה
:) |
|
|
| Scorchio |
טוב חברה
אחרי שנתיים של חיפושים מצאנו את הטראק של דיגוויד שהיה סטיקי ב
Unknown Tracks
בקיצור השם של הטראק זה
(ואתם תתפלאו)
Robert Miles - Red Zone [Part 3]
כן כן מי היה מאמין שדיגוויד ינגן טראק של מיילס
בקיצור זו יצירת מופת ששוחררה ב1995
ואם למישהו יש את זה
מהר אליי!!!!! |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Scorchio
טוב חברה
אחרי שנתיים של חיפושים מצאנו את הטראק של דיגוויד שהיה סטיקי ב
Unknown Tracks
בקיצור השם של הטראק זה
(ואתם תתפלאו)
Robert Miles - Red Zone [Part 3]
כן כן מי היה מאמין שדיגוויד ינגן טראק של מיילס
בקיצור זו יצירת מופת ששוחררה ב1995
ואם למישהו יש את זה
מהר אליי!!!!! |
יש לי את זה !
איזה קטע - הייתי מזהה את זה בטוח אחי
אני מת על הקטע הזה ...
:)
יש לי את זה על דיסק אפילו אם אני לא טועה ... |
|
|
| TTman |
יש איזה טראק סלסלסה משהו כזה...אני לא יודע לאיזה מקום לשייך את זה...
אבל שומעים אותו בכל מסיבה אפשרית...
יש בוא את המילים האלה:
The Roof, The Roof is on fire
בבקשה תעזרו לי ותגידו לי איך קוראים לזה... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by TTman
יש איזה טראק סלסלסה משהו כזה...אני לא יודע לאיזה מקום לשייך את זה...
אבל שומעים אותו בכל מסיבה אפשרית...
יש בוא את המילים האלה:
The Roof, The Roof is on fire
בבקשה תעזרו לי ותגידו לי איך קוראים לזה... |
שונא את החרא הזה
Soca boys - soca
משהו כזה...
ולצח...
דנה קלינה לינה לינה דנה קלינה
*clap clap clap* |
|
|
|
|