return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 [105] 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 
מחפשים טראק או עזרה בזיהוי שיר? הגעתם למקום הנכון (pg. 105)
View this Thread in Original format
Rising
חחחחחחחח יפה רועי אהבתי....
:)
Hell_Copter
quote:
Originally posted by AnthemFreak
חחחחחחחחחחחח
איזה ילד משועמם אתה

אתה מנצל את הסמכות שיש לך לרעה לדעתי
אני מלשין לסוומפאר


חופשי היה לי משעמם קודם

אבל זה נמרוד שידל אותי
אמר לי אתה חייב לערוך לו את הפוסט...
לא ראיתי שגם ערכתי את שלו שלא תראה שהוא כתב את זה? :)
AnthemFreak
quote:
Originally posted by Hell_Copter
חופשי היה לי משעמם קודם

אבל זה נמרוד שידל אותי
אמר לי אתה חייב לערוך לו את הפוסט...
לא ראיתי שגם ערכתי את שלו שלא תראה שהוא כתב את זה? :)

כן ראיתי הבאת אותה יפה..
KrazyDJs
1. "party people on the right, party people on the left"
משפט שחוזר כמה פעמים בטראק המקפיץ הזה
:)

2. משינה - רכבת לילה לקהיר [ רמיקס ]
מי יכול לשלוח לי


3. נראה לי חידוש לשיר ישן
אני זוכר תמילים
"pretty baby"
מניח שגם ככה קוראים לו :)

4. עוד שיר ישן..
"what is love....baby don't hurt me, don't hurt me no more..."
זה מה שאני זוכר ו אני בכמעט בטוח שזה חידוש


וזהו :)
תודה רבה...
Hell_Copter
quote:
Originally posted by KrazyDJs
2. משינה - רכבת לילה לקהיר [ רמיקס ]
מי יכול לשלוח לי


מה שמשמיעים במסיבות זה הרגיל של רכבת לילה לקהיר...
KrazyDJs
quote:
Originally posted by Hell_Copter
מה שמשמיעים במסיבות זה הרגיל של רכבת לילה לקהיר...



שמעתי לפני חצי שעה רמיקס של זה..
ברדיו...
אין מצב שזה הרגיל
אבל תודה בכל מקרה אחי
warpedd_
quote:
Originally posted by Hell_Copter
מה שמשמיעים במסיבות זה הרגיל של רכבת לילה לקהיר...


דווקא זה כן נשמע כמו רמיקס
בטח משהו של TMF


בקשר למה שקרייזידיג'י שאל
1 - זה לא follow the leader?
3 - נראה לי זה שיר של המורדים
4 - haddaway - what is love (new club mix)
Hell_Copter
quote:
Originally posted by warpedd_
דווקא זה כן נשמע כמו רמיקס
בטח משהו של TMF


בקשר למה שקרייזידיג'י שאל
1 - זה לא follow the leader?
3 - נראה לי זה שיר של המורדים
4 - haddaway - what is love (new club mix)


מה שבתל יצחק שמים זה הרגיל...
וזה לא פולו דה לידר...

וב 4 אתה צודק...
הוא עשה לזה אדיט כנראה אחרי שהגבתי... כי ראיתי רק את ה 3 הראשונים
KrazyDJs
quote:
Originally posted by warpedd_
דווקא זה כן נשמע כמו רמיקס
בטח משהו של TMF


בקשר למה שקרייזידיג'י שאל
1 - זה לא follow the leader?
3 - נראה לי זה שיר של המורדים
4 - haddaway - what is love (new club mix)



אמ...
זה לא פולו דה לידר...
ואיזה מורדים ?
אני מדבר על חידוש לשיר ישן..לפחות זה מה שאני זוכר

ותודה..האחרון זה מה שאמרת :)
:D
Hell_Copter
quote:
Originally posted by KrazyDJs
אני מדבר על חידוש לשיר ישן..לפחות זה מה שאני זוכר


i love you baby... blah blah blah
i need you baby... blah blah blah
.....

oh pretty baby... blah blah blah blah blah blah
?

לזה אתה מתכוון??
כי אם כן קוראים לו
I Love You Baby

זה מתחיל...
you're just too good to be true
can't take my eyes off of you
....

KrazyDJs
quote:
Originally posted by Hell_Copter
i love you baby... blah blah blah
i need you baby... blah blah blah
.....

oh pretty baby... blah blah blah blah blah blah
?

לזה אתה מתכוון??
כי אם כן קוראים לו
I Love You Baby

זה מתחיל...
you're just too good to be true
can't take my eyes off of you
....


תודה אחי
אני יבדוק אם זה זה :)

יש מצב...

שוב פעם תודה
Shahar
quote:
Originally posted by warpedd_
דווקא זה כן נשמע כמו רמיקס
בטח משהו של TMF


הוא לא
אולי גירסא של סברס
תלוי כמה איכותי זה היה..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 [105] 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 
Privacy Statement