return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 [171] 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 
מחפשים טראק או עזרה בזיהוי שיר? הגעתם למקום הנכון (pg. 171)
View this Thread in Original format
YoraY
quote:
Originally posted by eXeTik
1.

טראק פרוגרסיב כזה

"And faces
faces are unjusting
just to feel curropted
you fire...

And I would give the world to get beneath you..."

Sample:
*copy and paste in a new window*
http://www.geocities.com/exetik/ID1.WAV


2.
Ian van dahl - where are you now?
בגירסא עם הבית

"Wide awake and wonder where you are tonight
and will I know
A ____ of trace I look arround but your'e out of sight why did you go..."

וזה לא ה
extended mix



Sample:
*copy and paste in a new window*
http://www.geocities.com/exetik/ID2.WAV


אתה קשה מפעם לפעם :>

תנסה אולי זה

ian_van_dahl_-_where_are_you_now__robert_gitelmann_g_and_m_project_remix

אני חושב שלא אבל זה הכי קרוב:|
yahel222
טוב האמתי שכבר די הרבה זמן לא הורדתי משהו חדש וטוב
ובמקרה נתקלתי במשהו מצוין

מי שמע את הסט של מרקו וי במדריד מלפני חודששים
בדקה ה18 יש מיקס של
nancy sinatra - my baby shot me down
מישהו מכיר את זה

ואגב האם יש למישהו את הסט באיכות טובה ולא מעפנה כמו שלי
והאם יצאו לאחרונה עוד סטים של מרקו ??
Rising
quote:
Originally posted by yahel222
טוב האמתי שכבר די הרבה זמן לא הורדתי משהו חדש וטוב
ובמקרה נתקלתי במשהו מצוין

מי שמע את הסט של מרקו וי במדריד מלפני חודששים
בדקה ה18 יש מיקס של
nancy sinatra - my baby shot me down
מישהו מכיר את זה

ואגב האם יש למישהו את הסט באיכות טובה ולא מעפנה כמו שלי
והאם יצאו לאחרונה עוד סטים של מרקו ??


http://www.tendancesp.com/bacardimos/audios.html

יש מצב הסט הזה באיכות יותר טובה..
וכמו שאתה רואה הם לא זיהו את הקטע בדקה ה-18
eXeTik
quote:
Originally posted by YoraY
אתה קשה מפעם לפעם :>

תנסה אולי זה

ian_van_dahl_-_where_are_you_now__robert_gitelmann_g_and_m_project_remix

אני חושב שלא אבל זה הכי קרוב:|


זה לא המיקס של גיטלמן... אין שם את הבית בכלל, רק את הפזמון
YO-I
מבקש עזרה, אני צריך בדחיפות את שני קבצי הקיו לאלבום של עופר ניסים
search__mixed_by_offer_nissim-ute

תודה למי שיעזור.
dj-eyali
שמעתי האוס מזה יפה אתם חייבים לעזור לי!!!

זה הולך ככה

say .......
ובפזמון היא שרה :
ya ya ya ya .....ya ya ya yae
KrazyDJs
פסיכודלי..פול-אוני כזה..

בהתחלה שומעים כזה
tic tac tic tac tic tac
כאילו הוא אומר את זה..
הרבה..
ואז נכנס כזה בום בום בום :nervous: :eyespop:

ואמ..יש גם
im your master
בקטע הזה
או משו כזה..

קיצר בטח משהו מוכר..שאני לא מכיר :wtf:

תעזרו לי אישים!! :D
GLoBaL-MUZiK
quote:
Originally posted by dj-eyali
שמעתי האוס מזה יפה אתם חייבים לעזור לי!!!

זה הולך ככה

say .......
ובפזמון היא שרה :
ya ya ya ya .....ya ya ya yae

taj mahal?
GLoBaL-MUZiK
quote:
Originally posted by YoraY
אתה קשה מפעם לפעם :>

תנסה אולי זה

ian_van_dahl_-_where_are_you_now__robert_gitelmann_g_and_m_project_remix

אני חושב שלא אבל זה הכי קרוב:|

ian_van_dahl_-_where_are_you_now__jan_vervloet_trance_mix_mix
1:33
תהנה

נמצא בריליס
Ian_Van_Dahl-Where_Are_You_Now-CDM-2004-MiM
dj-eyali
quote:
Originally posted by GLoBaL-MUZiK

taj mahal?


כן אחי אבל איך קוראים לשיר הזה כי יש מלא שירים שלהם
:toocool:

GLoBaL-MUZiK
quote:
Originally posted by dj-eyali
כן אחי אבל איך קוראים לשיר הזה כי יש מלא שירים שלהם
:toocool:


Bob Sinclar Pres. Salome De Bahia - Taj Mahal (Extended Mix)

או

rythm_syndicate-brazilian_affair__laurent_wolf_remix
שזאת הגירסא שמנגנים במסיבות
TLV B have
בבקשה .תודה מראש
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 [171] 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 
Privacy Statement