|
מחפשים טראק או עזרה בזיהוי שיר? הגעתם למקום הנכון (pg. 171)
|
View this Thread in Original format
| YoraY |
| quote: | Originally posted by eXeTik
1.
טראק פרוגרסיב כזה
"And faces
faces are unjusting
just to feel curropted
you fire...
And I would give the world to get beneath you..."
Sample:
*copy and paste in a new window*
http://www.geocities.com/exetik/ID1.WAV
2.
Ian van dahl - where are you now?
בגירסא עם הבית
"Wide awake and wonder where you are tonight
and will I know
A ____ of trace I look arround but your'e out of sight why did you go..."
וזה לא ה
extended mix
Sample:
*copy and paste in a new window*
http://www.geocities.com/exetik/ID2.WAV |
אתה קשה מפעם לפעם :>
תנסה אולי זה
ian_van_dahl_-_where_are_you_now__robert_gitelmann_g_and_m_project_remix
אני חושב שלא אבל זה הכי קרוב:| |
|
|
| yahel222 |
טוב האמתי שכבר די הרבה זמן לא הורדתי משהו חדש וטוב
ובמקרה נתקלתי במשהו מצוין
מי שמע את הסט של מרקו וי במדריד מלפני חודששים
בדקה ה18 יש מיקס של
nancy sinatra - my baby shot me down
מישהו מכיר את זה
ואגב האם יש למישהו את הסט באיכות טובה ולא מעפנה כמו שלי
והאם יצאו לאחרונה עוד סטים של מרקו ?? |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by yahel222
טוב האמתי שכבר די הרבה זמן לא הורדתי משהו חדש וטוב
ובמקרה נתקלתי במשהו מצוין
מי שמע את הסט של מרקו וי במדריד מלפני חודששים
בדקה ה18 יש מיקס של
nancy sinatra - my baby shot me down
מישהו מכיר את זה
ואגב האם יש למישהו את הסט באיכות טובה ולא מעפנה כמו שלי
והאם יצאו לאחרונה עוד סטים של מרקו ?? |
http://www.tendancesp.com/bacardimos/audios.html
יש מצב הסט הזה באיכות יותר טובה..
וכמו שאתה רואה הם לא זיהו את הקטע בדקה ה-18 |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by YoraY
אתה קשה מפעם לפעם :>
תנסה אולי זה
ian_van_dahl_-_where_are_you_now__robert_gitelmann_g_and_m_project_remix
אני חושב שלא אבל זה הכי קרוב:| |
זה לא המיקס של גיטלמן... אין שם את הבית בכלל, רק את הפזמון |
|
|
| YO-I |
מבקש עזרה, אני צריך בדחיפות את שני קבצי הקיו לאלבום של עופר ניסים
search__mixed_by_offer_nissim-ute
תודה למי שיעזור. |
|
|
| dj-eyali |
שמעתי האוס מזה יפה אתם חייבים לעזור לי!!!
זה הולך ככה
say .......
ובפזמון היא שרה :
ya ya ya ya .....ya ya ya yae |
|
|
| KrazyDJs |
פסיכודלי..פול-אוני כזה..
בהתחלה שומעים כזה
tic tac tic tac tic tac
כאילו הוא אומר את זה..
הרבה..
ואז נכנס כזה בום בום בום :nervous: :eyespop:
ואמ..יש גם
im your master
בקטע הזה
או משו כזה..
קיצר בטח משהו מוכר..שאני לא מכיר :wtf:
תעזרו לי אישים!! :D |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
| quote: | Originally posted by dj-eyali
שמעתי האוס מזה יפה אתם חייבים לעזור לי!!!
זה הולך ככה
say .......
ובפזמון היא שרה :
ya ya ya ya .....ya ya ya yae |
taj mahal? |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
| quote: | Originally posted by YoraY
אתה קשה מפעם לפעם :>
תנסה אולי זה
ian_van_dahl_-_where_are_you_now__robert_gitelmann_g_and_m_project_remix
אני חושב שלא אבל זה הכי קרוב:| |
ian_van_dahl_-_where_are_you_now__jan_vervloet_trance_mix_mix
1:33
תהנה
נמצא בריליס
Ian_Van_Dahl-Where_Are_You_Now-CDM-2004-MiM |
|
|
| dj-eyali |
| quote: | Originally posted by GLoBaL-MUZiK
taj mahal? |
כן אחי אבל איך קוראים לשיר הזה כי יש מלא שירים שלהם
:toocool: |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
| quote: | Originally posted by dj-eyali
כן אחי אבל איך קוראים לשיר הזה כי יש מלא שירים שלהם
:toocool: |
Bob Sinclar Pres. Salome De Bahia - Taj Mahal (Extended Mix)
או
rythm_syndicate-brazilian_affair__laurent_wolf_remix
שזאת הגירסא שמנגנים במסיבות |
|
|
| TLV B have |
| בבקשה .תודה מראש |
|
|
|
|