|
מחפשים טראק או עזרה בזיהוי שיר? הגעתם למקום הנכון (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by AnthemFreak
אני צריך עזרה!!!!!!
יש כזה שיר עם גיטרות של קרלוס סנטנה
וזה לא זה:::
carlos_santana_-_dirty_dancin-robbie_rivera_fierce_mix-vinyl-2002-xds
אני מדבר על הגירסא שהמנגינה של הגיטרה חוזרת הרבה פעמים
בניגוד ל
carlos_santana_-_dirty_dancin-robbie_rivera_fierce_mix-vinyl-2002-xds
אז אם משהו יודע את השם שיכתוב
בתודה מראש!!!:) |
כן... זאת הגירסא החדשה, הרבה פה מחפשים אותה |
|
|
| AnthemFreak |
| quote: | Originally posted by eXeTik
כן... זאת הגירסא החדשה, הרבה פה מחפשים אותה |
מה חדשה???
אני שומע אותה בכל מקום!!!!
לא הגיוני שהיא כזאת בלתי ניתנת להשגה!! |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by eXeTik
כן... זאת הגירסא החדשה, הרבה פה מחפשים אותה |
או שזה החדשה שרשמתי עליה כבר בעמוד החמישי פה !!! ולא מצאתי עוד
או שזה פשוט
ROBBIE RIVARA DEEP MIX
או תנסה
ROBBIE RIVERA TRIBAL SESSIONS MIX
אם לא
אז זו החדשה שאני מת להשיג
משימה:
מחר אני יוצא לשבועיים בבסיס
שאני חוזר יש לכם את זה |
|
|
| oDrori |
מורן, נראה לי אתה האיש למשימה הזאת:
אני מחפש טראק משנת 98-99, הפיק שלו זה משהו מאוד מאוד דומה לפיק של
Liquid Child - Return of Atlantis (Ferry Corsten remix)
אבל עם סינת' יותר חותך. סגור שזה לא
Return of Atalntis (Original mix)
יש למישהו שמץ? |
|
|
| Sniper |
ממממממ מישו יודע איך קוראים לשיר של הפירסומת של בנק לאומי???
ניראה לי שזה של
pet shop boys. |
|
|
| oDrori |
| Petshop Boys - Ces't La Vida |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by oDrori
Petshop Boys - Ces't La Vida |
תודה אח שלי
אוהב אותך:]] |
|
|
| oDrori |
| ככה נוטש את חן אה? |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by oDrori
ככה נוטש את חן אה? |
? |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by DjChook
? |
הרומן הולפוני הקצרצר ביניכם... הסתיים.
Face it. |
|
|
| DjChook |
היי היי היי
אלעד שלי !
הוא הגבר היחיד שהיה לו האומץ להודות שיש לי קול סקסיייי
(אלונה כדי שתזכרי את זה) |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by DjChook
היי היי היי
אלעד שלי !
הוא הגבר היחיד שהיה לו האומץ להודות שיש לי קול סקסיייי
(אלונה כדי שתזכרי את זה) |
חחחחח די תמשיךךך |
|
|
|
|