| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by nFaivel
אמממ שמעתי כבר כמה פעמים בסטים ברדיו בי יו איזה טראק אחד בן זונה!
הולך משו כזה זה ניראה לי מיקס של שתי קטעים קטע אחד ראושן הווקל שלו משו כמו:
let me take you on a trip משו משו משו way down to the underground
|
let me take you on a trip, just a simple journey.... :)
Celeda - The Underground
זה הטראק המקורי... אבל יכול להיות שלקחו את האקפלה ודחפו אותה לטראק אחר |
|
|