TranceAddict Forums Archive
>
Archives
>
Classic old threads / Inactive Forums
>
Retired Forums
>
Europe - Israel
Pages:
1
2
3
[4]
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
84
85
86
87
88
89
90
91
92
93
94
95
96
97
98
99
100
101
102
103
104
105
106
107
108
109
110
111
112
113
114
115
116
117
118
119
120
121
122
123
124
125
126
127
128
129
130
131
132
133
134
135
136
137
138
139
140
141
142
143
144
145
146
147
148
149
150
151
152
153
154
155
156
157
158
159
160
161
162
163
164
165
166
167
168
169
170
171
172
173
174
175
176
177
178
179
180
181
182
183
184
185
186
187
188
189
190
191
192
193
194
195
196
197
198
199
200
201
202
203
204
205
206
207
208
209
210
211
212
213
214
215
216
217
218
219
220
221
222
223
224
225
226
227
228
229
230
231
מחפשים טראק או עזרה בזיהוי שיר? הגעתם למקום הנכון (pg. 4)
View this Thread in Original format
warpedd_
quote:
Originally posted by eXeTik
"הוא ביקש נשיקה וקיבל סטירה
הוא ביקש נשיקה וקיבל תמורה"
משהו זיהה את זה בפורום של 99
זה
אותו אחד שעה את
pyramid
ponte משהו
לטראק קוראים
sphynix
או משהו כזה
t0xIc
למישו יש מושג על מה אני מדבר???
אני פשוט חייב תתדבר הזה
AnthemFreak
משהו מכיר כזה טראק בסגנון טראנס קלאב
זה השיר של ספידי גונזלס בגירסת טראנס
משהו מכיר??????
Hell_Copter
quote:
Originally posted by AnthemFreak
משהו מכיר כזה טראק בסגנון טראנס קלאב
זה השיר של ספידי גונזלס בגירסת טראנס
משהו מכיר??????
שמעתי את זה אתמול בדום
נשמע ממש חמוד במסיבה
DJ-Kreing^^
מישהו יודע אולי איך קוראים לקטע הזה מהפרסומת של סיטרואן
שהמכונית נוסעת ויש דולפינים כאלה שקופצים מהכביש??
:rolleyes:
Scorchio
quote:
Originally posted by t0xIc
למישו יש מושג על מה אני מדבר???
אני פשוט חייב תתדבר הזה
אני חושב שאני יודע מה זה
שהוא אומר
Dont Panic, Remain on the dancefloor
משהו כזה
יש את זה בחדר כושר אני ישאל פעם הבאה שאני שם
nesher
quote:
Originally posted by DJ-Kreing^^
מישהו יודע אולי איך קוראים לקטע הזה מהפרסומת של סיטרואן
שהמכונית נוסעת ויש דולפינים כאלה שקופצים מהכביש??
:rolleyes:
מצטרף לבקשה
קטע חמוד לאללה
Scorchio
זה משהו של
Roc Raida
בדוק
eXeTik
איך קוראים לשיר הזה:
"
Tell tell tell me why I'm feeling
Tell tell tell me why I feel for you
Tell tell tell me why I'm feeling the way that I do...
"
:conf:
t0xIc
יואואווא צחח אני חייב שתגיד לי מה זה
זה קטע עצבני ביותררר
אני כבר שנה ומשו מחפש אותו
Scorchio
נו זה ישן תחת
זה הקטע שהוא אומר את זה ואז יש סירנה כזאת נכון?
Pinto
quote:
Originally posted by Pinto
אני מחפש איזה טרק פרוגרסיב
שיש באמצע ברייק ויש אחת שאומרת
do you got that feelin
מישהו מכיר
אף אחד לא מכיר את הטרק הזה ?
זה טרק חדש יחסית
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages:
1
2
3
[4]
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
84
85
86
87
88
89
90
91
92
93
94
95
96
97
98
99
100
101
102
103
104
105
106
107
108
109
110
111
112
113
114
115
116
117
118
119
120
121
122
123
124
125
126
127
128
129
130
131
132
133
134
135
136
137
138
139
140
141
142
143
144
145
146
147
148
149
150
151
152
153
154
155
156
157
158
159
160
161
162
163
164
165
166
167
168
169
170
171
172
173
174
175
176
177
178
179
180
181
182
183
184
185
186
187
188
189
190
191
192
193
194
195
196
197
198
199
200
201
202
203
204
205
206
207
208
209
210
211
212
213
214
215
216
217
218
219
220
221
222
223
224
225
226
227
228
229
230
231
Privacy Statement