return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 
מחפשים טראק או עזרה בזיהוי שיר? הגעתם למקום הנכון (pg. 4)
View this Thread in Original format
warpedd_
quote:
Originally posted by eXeTik


"הוא ביקש נשיקה וקיבל סטירה
הוא ביקש נשיקה וקיבל תמורה"


משהו זיהה את זה בפורום של 99
זה
אותו אחד שעה את
pyramid
ponte משהו

לטראק קוראים
sphynix
או משהו כזה
t0xIc
למישו יש מושג על מה אני מדבר???

אני פשוט חייב תתדבר הזה
AnthemFreak
משהו מכיר כזה טראק בסגנון טראנס קלאב
זה השיר של ספידי גונזלס בגירסת טראנס
משהו מכיר??????
Hell_Copter
quote:
Originally posted by AnthemFreak
משהו מכיר כזה טראק בסגנון טראנס קלאב
זה השיר של ספידי גונזלס בגירסת טראנס
משהו מכיר??????


שמעתי את זה אתמול בדום
נשמע ממש חמוד במסיבה
DJ-Kreing^^
מישהו יודע אולי איך קוראים לקטע הזה מהפרסומת של סיטרואן
שהמכונית נוסעת ויש דולפינים כאלה שקופצים מהכביש??
:rolleyes:
Scorchio
quote:
Originally posted by t0xIc
למישו יש מושג על מה אני מדבר???

אני פשוט חייב תתדבר הזה


אני חושב שאני יודע מה זה
שהוא אומר

Dont Panic, Remain on the dancefloor
משהו כזה
יש את זה בחדר כושר אני ישאל פעם הבאה שאני שם
nesher
quote:
Originally posted by DJ-Kreing^^
מישהו יודע אולי איך קוראים לקטע הזה מהפרסומת של סיטרואן
שהמכונית נוסעת ויש דולפינים כאלה שקופצים מהכביש??
:rolleyes:


מצטרף לבקשה
קטע חמוד לאללה
Scorchio
זה משהו של
Roc Raida
בדוק
eXeTik
איך קוראים לשיר הזה:

"
Tell tell tell me why I'm feeling
Tell tell tell me why I feel for you
Tell tell tell me why I'm feeling the way that I do...
"

:conf:
t0xIc
יואואווא צחח אני חייב שתגיד לי מה זה
זה קטע עצבני ביותררר
אני כבר שנה ומשו מחפש אותו

Scorchio
נו זה ישן תחת
זה הקטע שהוא אומר את זה ואז יש סירנה כזאת נכון?
Pinto
quote:
Originally posted by Pinto
אני מחפש איזה טרק פרוגרסיב
שיש באמצע ברייק ויש אחת שאומרת
do you got that feelin

מישהו מכיר


אף אחד לא מכיר את הטרק הזה ?
זה טרק חדש יחסית
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 
Privacy Statement