|
מחפשים טראק או עזרה בזיהוי שיר? הגעתם למקום הנכון (pg. 167)
|
View this Thread in Original format
| DJ Alex E. |
| quote: | Originally posted by Rising
ואתה אחראי על הבדיחות?
סתם אל תקח ללב.. |
איייא...שונא אותך
סתם אל תיקח ללב |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by DJ Alex E.
לא יודע מה איתך אבל אני לא שומע בקטע אפילו פעם אחת את המילה way;) |
צודק, פשוט התבלבלתי עם המילים |
|
|
| §chop¥ |
| quote: | Originally posted by YoraY
זה
mike_heart-sex_machine_(dj_isaac_remix_extended)
מתוך
mike_heart-sex_machine-cdm-2004-mvzmp3
זה מה שקורה שמורידים מקאזזה.....
אווה סט נורא ישן כבר מחקתי - תקליט קטע מהטראק ותעלה... |
זה לא זה....
SEX MANIC
לא
machine
אנייודע שזה סט ישן אבל עד שאני קודם פוסט לוקח לי שנננננייייים
בכל מקרה אם מישהו יכול לעזור לי להעלות את זה איכשהו אני אשמח מאד |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by §chop¥
זה לא זה....
SEX MANIC
לא
machine
אנייודע שזה סט ישן אבל עד שאני קודם פוסט לוקח לי שנננננייייים
בכל מקרה אם מישהו יכול לעזור לי להעלות את זה איכשהו אני אשמח מאד |
להעלות סמפל ?
[email protected]
שלח לי לשם את הסמפל
או צור קשר ב ICQ...
[ 143650482 ] |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by DJ Alex E.
איייא...שונא אותך
סתם אל תיקח ללב |
זה היה בצחוק מה נעלבת? |
|
|
| KrazyDJs |
לכל חובבי הראפ פה..
אמ..
שיר חדש אני מניח
נראה לי זה מיסי אליוט
ברדיו שמעתי משהו כמו
tosh
אבל לא מצאתי...
יש פעמים שהמילים חוזרות על עצמן..
tosh tosh tosh
bush bush bush
אנאערף..משו נחמד כזה נו :wtf: |
|
|
| -CosmicFire- |
אנשים
היום שמעתי דאבל דיג'יי
וגורדון דיבר על לייבל ספרדי בשם פולסר (לא היוצר)
ששיחרר הרבה סינגלים פצצות אחד אחד
מישהו יכול לתת לי פרטים?!
הנה אחד הטראקים שאני יודע ששוחרר דרכם
Serenade - Serenade
מישהו מכיר עוד |
|
|
| SISolutioN |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
לכל חובבי הראפ פה..
אמ..
שיר חדש אני מניח
נראה לי זה מיסי אליוט
ברדיו שמעתי משהו כמו
tosh
|
Ghostface Ft. Missy - Tush |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by SISolutioN
Ghostface Ft. Missy - Tush |
תבורך איש נחמד. |
|
|
| §chop¥ |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
להעלות סמפל ?
[email protected]
שלח לי לשם את הסמפל
או צור קשר ב ICQ...
[ 143650482 ] |
א.תודה
ב.יצאתי טמבל
מסתבר שחיפשתי שיר שיש לי כבר על המחשב,
וזה שיר די ישן:(
יצאתי חומוס
a1_tuneboy_-_sexbusters_(technoboy_remix)-sq
השיר לא:crazy: |
|
|
| -CosmicFire- |
| quote: | Originally posted by -CosmicFire-
אנשים
היום שמעתי דאבל דיג'יי
וגורדון דיבר על לייבל ספרדי בשם פולסר (לא היוצר)
ששיחרר הרבה סינגלים פצצות אחד אחד
מישהו יכול לתת לי פרטים?!
הנה אחד הטראקים שאני יודע ששוחרר דרכם
Serenade - Serenade
מישהו מכיר עוד |
מקפיץ למה זה חשוב לי |
|
|
| YuVaL |
תגידו...
מישהו יודע אם יש חידוש ל
We Are Family??
חבר של אח שלי צריך את זה למסיבה היום... זה דיי דחוף
אם למישהו יש שיתן שם פליז
טאנקס
:) |
|
|
|
|