|
מחפשים טראק או עזרה בזיהוי שיר? הגעתם למקום הנכון (pg. 83)
|
View this Thread in Original format
| MaMaMiA |
| quote: | Originally posted by yahel222
יש עוד משהו שאני מחפש שמעתי כמה פעמים בביו יו ארתור גורדון נדמה לי שם
כזה הארד
אחד צועק PUMP UP THE BASE
ואז מתחילה כזמו מין מלודיה כזו עם צופר
סמפל עצבני
תנסו לעזור.... |
02_baracuda-i_leave_the_world_today__special_d_remix-mtc.mp3
תנסה את זה אחי |
|
|
| eXeTik |
"There's things I have not told you..."?
איך קוראים לזה |
|
|
| yonih |
| quote: | Originally posted by Dj-RapTor
יש לי את
Shane 45 - My Way
אלבום שלם עם רמיקסים שלו
..
בכיף אשלח לך
anyway
חברה !
אני צריך משהו דחוף
1 - Dj Sammy - Sunlight [Pulser Remix]
2 - Madonna - What It Feels Like For A Girl [ Above n Beyond Mix]
פליזזז !!!!!
תודה מראש !
תנסו הפעם לענות לי :D |
יש לי את כל הרימיקסים של
Dj Sammy - Sunlight
חוץ ממה שאתה רוצה אבל אם אתה עדיין רוצה אז דבר איתי אחי
209945327 |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
| quote: | Originally posted by eXeTik
"There's things I have not told you..."?
איך קוראים לזה |
Audio Bullys - We Don't Care |
|
|
| nimrod levi |
| quote: | Originally posted by DJ-Kreing^^
Audio Bullys - We Don't Care |
שיר פשוט גרוע... |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by nimrod levi
שיר פשוט גרוע... |
אשכרה
גועל נפש |
|
|
| Dj-RapTor |
| quote: | Originally posted by yonih
יש לי את כל הרימיקסים של
Dj Sammy - Sunlight
חוץ ממה שאתה רוצה אבל אם אתה עדיין רוצה אז דבר איתי אחי
209945327 |
תודה אחי ~!~!~
אני מעריך את זה... בכל אופן אני צריך
את הרמיקס הספיציפי הזה
:(
תודה יוני!! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Dj-RapTor
תודה אחי ~!~!~
אני מעריך את זה... בכל אופן אני צריך
את הרמיקס הספיציפי הזה
:(
תודה יוני!! |
אמרתי לך שיש לי ואני ישלח לך... :)
תהיה רגוע :D |
|
|
| ADiSH |
שיר ישן
שמישהו שר
you dont me, i dont you..
מישהו יודע? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by ADiSH
שיר ישן
שמישהו שר
you dont me, i dont you..
מישהו יודע? |
חחחחחחחחחחחחחחחחח
אני יודע על מה אתה מדבר...
אבל אין לי מושג איך קוראים לו
שיר עלוב למדי לא :) |
|
|
| ADiSH |
האמת, לא יודע..
לא זוכר:stongue: |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
איזה רמיקס של
fatboy slim - sunset (bird of prey)
מנגנים עכשיו הרבה במועדונים?
מן פרוגרסיב נחמד כזה...
??
:rolleyes: |
|
|
|
|