|
מחפשים טראק או עזרה בזיהוי שיר? הגעתם למקום הנכון (pg. 203)
|
View this Thread in Original format
| markfeldman |
| quote: | 02-Markus_Schulz_Global_DJ_Broadcast_ Party_931_15-11-2004_Part_2
אני צריך את השם של השיר האחרון בסט הזה זה הולך ככה.
"i love you too i'm dead inside plastice eyes look milky white and the violence make thinks hard to hide .... ether way its suicide i gonna jump the next train i gotta jump on the plain take a ticket on teh other side jump the next train ......"
ווקאל של זכר
תודה מראש |
מה אתה שרוט ?!?!
YOUNG PARISIANS FEAT BEN LOST - JUMP THE NEXT TRAIN |
|
|
| Shahar |
מרקוס מנגן את זה??
בטח בגירסה של פרובספוט.. |
|
|
| markfeldman |
| quote: | מרקוס מנגן את זה??
בטח בגירסה של פרובספוט.. |
לא בגירסה של
SOLARSTONE |
|
|
| FederalBI |
פתאום נזכרתי בשיר והשם שלו ברח לי מהראש
אני באמת שרוט
:( |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by markfeldman
מה אתה שרוט ?!?!
YOUNG PARISIANS FEAT BEN LOST - JUMP THE NEXT TRAIN |
חחחח אפילו אני ידעתי את זה! |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by FederalBI
פתאום נזכרתי בשיר והשם שלו ברח לי מהראש
אני באמת שרוט
:( |
הייתי אומר שהפזמו מצמצם קצת הרבה אפשרויות.. |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | הייתי אומר שהפזמו מצמצם קצת הרבה אפשרויות.. |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחח אשכרה ! |
|
|
| ronsh |
כמה בקשות...
קודם כל אני מחפש אם למישהו יש כבר גרסאות אחרות ל
offer nissim - alone
והדבר השני אתמול שמעתי שיר עם מנגינה מטריפה...טרייבל כזה...עם מילים
זה הולך ככה ...אם מישהו מזהה
and the party just get started
and the music..*****.....
come on ...**** ....make you wanna move....
משהו חזקקקק |
|
|
| DJ Alex E. |
לפני כמה ימים שמעתי איזה רמיקס עצבני של
Space Jam
משהו עם קצב טרייבליסטי עם הרבה תופים אפריקאים
למישהו יש מושג איך קוראים לזה? |
|
|
| StruckeR |
Jock_james_-_space_jam_(dj_kfir_barak_and_moshe_asraf_remix)-
זה מה שאתה מחפש |
|
|
| YuVaL |
טוב חבר'ה, אני מחפש שיר.. מה שעשו זה לקחו את המנגינה של
Madonna - La Isla Bonita
ועשו ממנו שיר ראפ
מישהו יודע איך קוראים לזה? |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by YuVaL
טוב חבר'ה, אני מחפש שיר.. מה שעשו זה לקחו את המנגינה של
Madonna - La Isla Bonita
ועשו ממנו שיר ראפ
מישהו יודע איך קוראים לזה? |
Mase - My Harlem Lullaby |
|
|
|
|