return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 [230] 231 
מחפשים טראק או עזרה בזיהוי שיר? הגעתם למקום הנכון (pg. 230)
View this Thread in Original format
DvJ
מממ....טוב אז ככה
שמעתי סט לפני כמה שבועות של האחים פלאש
והם ניגנו רמיקס ייפייפה ל-
Muse - Starlight
מישהו יודע מה הגירסה?
אין לי סאמפל כרגע כי מחקתי את הסט...אולי אני ימצא איזה משהו

EDIT - ID - Plz

תודה, :)
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by DvJ
מממ....טוב אז ככה
שמעתי סט לפני כמה שבועות של האחים פלאש
והם ניגנו רמיקס ייפייפה ל-
Muse - Starlight
מישהו יודע מה הגירסה?
אין לי סאמפל כרגע כי מחקתי את הסט...אולי אני ימצא איזה משהו

EDIT - ID - Plz

תודה, :)


קשה לשמוע משהו מהקטע ההוא
אני מכיר גרסה טובה אחת של
stu hirst
אבל ממשאני מצליח בקושי לשמוע זו כנראה לא הגרסה שאתה מחפש


ורועי אנשים בקושי מגיבים כאן גם כאשר כבר יש משמחפש קטע הוא לא זוכה לתשובה
אף אחד לא שם לב לזה כמעט...והמצב בולט לרעה במיוחד מתחילת השנה הזו
עכשיו אני אומר אם זה לא תורם כלום לאף אחד אלא להיפך מזיק לאנשים שמחפשים משהו ואף אחד לא שם לב ונותן להם מענה בזמן אולי הגיע שעתו של הסטיקי הזה להעלם
Hell_Copter
אני נתתי את דעתי...
אתה המוד עכשיו ומה שתחליט יהיה מקובל עליי בסופו של דבר... אבל אני אמרתי את מה שאני חושב...
Rising
Jan Johnston - Flesh (Dj Tiesto Remix)

באיכות הגבוהה ביותר שיש לכם..

יש לכם? חח...

אני מכור לקטע הזה ברמות קשות!!!!
taltul
אחד הטראקים! ללא ספק! אני זוכר טוב טוב שהייתי חורש על הקליפ שצילמו שהיא שרה את זה לייב ב
TIESTO CONSERT...

בכל אופן מצאתי פה דיסק שצרבתי פעם אבל בפורמט
CDA
מה שאומר שאין לי שמות של הטראקים.

את הרוב זהיתי אבל יש כמה יותר קשים לזיהוי :)

1. http://www.zshare.net/audio/id1002-mp3.html

2. http://www.zshare.net/audio/id2002-mp3.html


אני מאוד אשמח בקיצר :)
תודה מראש!
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Rising
Jan Johnston - Flesh (Dj Tiesto Remix)

באיכות הגבוהה ביותר שיש לכם..

יש לכם? חח...

אני מכור לקטע הזה ברמות קשות!!!!


יש לי על תקליט...

איכות מספיק טובה?
:D
uzi
id1002.mp3
לא יודע, אבל הוא אדיר! אני רוצה אותו מלא, לינק בבקשה! :D

id2002.mp3
הוא
Corderoy - Sweetest Dreams
אני לא יודע איזו גרסה זו, האפשרויות הן:
(Greg Murray Remix)
(Greg Murray Vocal Mix)
(Greg Murray Instrumental Mix)
(Original Mix)
(Original Ambient Mix)
אל תשכח שיש גרסה יפה של פרי קורסטן לזה, אבל זה בטוח לא הקובץ.
taltul
quote:
Originally posted by uzi
id1002.mp3
לא יודע, אבל הוא אדיר! אני רוצה אותו מלא, לינק בבקשה! :D

id2002.mp3
הוא
Corderoy - Sweetest Dreams
אני לא יודע איזו גרסה זו, האפשרויות הן:
(Greg Murray Remix)
(Greg Murray Vocal Mix)
(Greg Murray Instrumental Mix)
(Original Mix)
(Original Ambient Mix)
אל תשכח שיש גרסה יפה של פרי קורסטן לזה, אבל זה בטוח לא הקובץ.

חמודי, אהבתי את ההתלהבת - קטע ראשון באמת ענק...
לדעתי זה משהו של
LOLO
לא בטוח אבל...

בכל מקרה דבר איתי במסנגר לגבי הקטע המלא...
ותודה על הזיהוי השני!

תבורך! :)
taltul
quote:
Originally posted by taltul
חמודי, אהבתי את ההתלהבת - קטע ראשון באמת ענק...
לדעתי זה משהו של
LOLO
לא בטוח אבל...

בכל מקרה דבר איתי במסנגר לגבי הקטע המלא...
ותודה על הזיהוי השני!

תבורך! :)

טוב חברים, זהו מצאתי את השם של הקטע הראשון!

זה נקרא
LOLO - EXTENDED HORIZON

אחד הקטעים שיכולים להחזיר לטראנס כל אחד! :rolleyes: ;)
Glenn-Holmes
זוהה!!!

הקטע הראשון זה
lolo - extended horizon

אוף איירוייב....:eyes:

SISolutioN
שלום לכולם..
יש איזה טראק ששמעתי אתמול במרפאה, זה אלקטרו אם אני לא טועה- יש קטע
של כינורות בהתחלה מקצב מזרחי כזה ווקאל של גבר שאני לא
זוכר מה הוא אומר חוץ ממשהו עם
ROCK..

אני יודע שזה לא הכי מובן אבל אני אשמח אם תעזרו לי! תודה
DvJ
quote:
Originally posted by SISolutioN
שלום לכולם..
יש איזה טראק ששמעתי אתמול במרפאה, זה אלקטרו אם אני לא טועה- יש קטע
של כינורות בהתחלה מקצב מזרחי כזה ווקאל של גבר שאני לא
זוכר מה הוא אומר חוץ ממשהו עם
ROCK..

אני יודע שזה לא הכי מובן אבל אני אשמח אם תעזרו לי! תודה



מממ ....
לא בטוח אבל תנסה תחדש של דייויד ונדטה

David Vendetta - Unidos Para La Musica
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 [230] 231 
Privacy Statement