|
מחפשים טראק או עזרה בזיהוי שיר? הגעתם למקום הנכון (pg. 73)
|
View this Thread in Original format
| DJ-Kreing^^ |
טוף אז היום בטקס השואה בבית ספר שמו שיר כזה
שיש קולות של ילדים קטנים עושים אהההההה
והמלודיה הולכת ככה בירידות ועליות של הקול הזה
ולפעמים יש גיטרה אקוסטית ברקע
אם מישהו יודע אולי במקרה איך קוראים לזה אז יהיה ממש נחמד |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by Shahar
מממ יש שיר כזה סיגנון
aaliyah
פופ\דאנס כזה עם חצוצרה ברקע..
שיש אחד ששר והיא כזה מלווה אותו עם הקצב..
יש למישהו מושג? חורשים עלוי ברדיו ובאמטיוי.. |
shaggy - hey sexy lady
:conf: |
|
|
| Shahar |
לא אחי זה לא זה..
מה שאני מחפש יותר עצבי.. |
|
|
| Flotser |
0:29
יאללה בלבלבות!!!!!!!!!
:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
מצטער אחי לא מכיר,
אבל הייתי חייב להגיב :tongue2 |
|
|
| Dj-2TaLL |
| אווווווף אני חיייייב את זההההההה |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Shahar
מממ יש שיר כזה סיגנון
aaliyah
פופ\דאנס כזה עם חצוצרה ברקע..
שיש אחד ששר והיא כזה מלווה אותו עם הקצב..
יש למישהו מושג? חורשים עלוי ברדיו ובאמטיוי.. |
Thicke - When I Get You Alone |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by Shahar
Thicke - When I Get You Alone |
פאק בן אדם זה אחד השירים המגעילים שהיו לאחרונה באמטיוי
ממש אבל ממש שנאתי אותו מהרגע הראשון ששמתעי אותו
עוד שבפזמון זה נשמע כמו איזה שיר של מייקל זג'סון ויש כל הזמן קטעים מאיזה שיר קלאסי כזה
מאיפה הטאקי הזה הגיע פתאום??
פתאום בא מתחיל לנוסע על אופניים באמצע ניו יורק
:p
ומה קורה איתך שחר?
לא רואים לא שומעים
טאלק טו מי אין דה אייסיקיו :) |
|
|
| HyPeRSoNiC |
טוב אני יודע שזה נשמע מצחיק
אבל אתם מכירים את הלהקה ראמשטיין? יעני
Rammstein
אני מחפש רמיקסים לשירים שלהם
לא משנה איזה סגנון הרמיקס...... העיקר שיהיה רמיקס.......
תודה מראש :D |
|
|
| ADiSH |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
טוב אני יודע שזה נשמע מצחיק
אבל אתם מכירים את הלהקה ראמשטיין? יעני
Rammstein
אני מחפש רמיקסים לשירים שלהם
לא משנה איזה סגנון הרמיקס...... העיקר שיהיה רמיקס.......
תודה מראש :D |
אפשר לשאול למה?:tongue2 |
|
|
| oDrori |
| יש רמיקס שפול ואן דייק עשה להם... לחא יודע לאיזה שיר. |
|
|
| yahel222 |
יש שיר ישן ישן ישן
יעני מהתקופה של GALA וכו
שעכשיו עוד פעם נכנס חזק
ופעם הוא היה להיט
פעם בשנת 96 ככה
אם מישהו יודע על מה אני מדבר
כרגע ברחו לי המלים מהראש אם אני ישמע אני ישתדל לזכור
ואם כבר אז אני ממליץ בחום על
The Sunclub - Fiesta
אחד הטראקים |
|
|
|
|