|
מחפשים טראק או עזרה בזיהוי שיר? הגעתם למקום הנכון (pg. 76)
|
View this Thread in Original format
| Sniper |
אצלי זה מופיע ככה:]
כאילו ככה אני הורדתי את זה |
|
|
| HyPeRSoNiC |
מישהו יודע איך קוראים לטראק ההוא שמשמיעים בפרסומת החדשה של אמ טי וי????
זאת עם מורן אייזנשטיין, והסטייקים במקום תקליטים???
מה זה נדלקתי על הטראק הזה...... וגם על הפרסומת
פליז תעזרו לי |
|
|
| Ariels |
| quote: | Originally posted by DJ-Kreing^^
טוף אז היום בטקס השואה בבית ספר שמו שיר כזה
שיש קולות של ילדים קטנים עושים אהההההה
והמלודיה הולכת ככה בירידות ועליות של הקול הזה
ולפעמים יש גיטרה אקוסטית ברקע
אם מישהו יודע אולי במקרה איך קוראים לזה אז יהיה ממש נחמד |
זה נראה לי של שלמה גרוניך הפדופיל והילדות הנימפומניות האתיופיות שלו |
|
|
| Ariels |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
מישהו יודע איך קוראים לטראק ההוא שמשמיעים בפרסומת החדשה של אמ טי וי????
זאת עם מורן אייזנשטיין, והסטייקים במקום תקליטים???
מה זה נדלקתי על הטראק הזה...... וגם על הפרסומת
פליז תעזרו לי |
פרסמו אותה כבר !?!?!!?!!?!!?!? סוף סוף הייתי בטוח שלא ישחררו אותה אף פעם, צילמו אותה לפני יותר משנה, קראתי על זה במעצר הקדום כבר, זה היה במאי שעבר |
|
|
| KrazyDJs |
Infected Mushroom - Live The Brotherhood beach party (Tel Aviv)
מחפש את השיר שבדקה 43 מתחיל בערך
ד"א
מישהו יכול לתת לי גם את כל הטראקליסט
תודה |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
מישהו יודע איך קוראים לטראק ההוא שמשמיעים בפרסומת החדשה של אמ טי וי????
זאת עם מורן אייזנשטיין, והסטייקים במקום תקליטים???
מה זה נדלקתי על הטראק הזה...... וגם על הפרסומת
פליז תעזרו לי |
אחי שמע אני שמעתי וקראתי שזה טראק שפשוט לא יצא עדיין, וזה של אינפקטד
גם באתר של אינפקטד יש להם כזה עמוד
של
unreleased
יש טראק שנקרא
MTV
יכול להיות שזה יהיה השם שלו, אבל אני לא יודע כי לטראק הזה עוד אין דגימה שאפשר לשמוע...
כל מקרה כבוד הסרטון הזה חבל שעוד לא ראיתי אותו בטלויזיה |
|
|
| sputnik_IL |
אוקי
מי שצופה ב"נבחרת החלומות(בהקיציס)"
אולי יכול לעזור לי:p
השיר הוא כזה
כל פעם שנכנס מתמודד חדש
יש מנגינה ישנה
מין משנות ה60
ויש אישה שאומרת
START WKING
מישהו??
:stongue: :tongue3 |
|
|
| Ariels |
מחפש רמיקס ל
Cassius - when the sun goes down
...מה אתם מכירים ויכולים לשלוח לי |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Ariels
מחפש רמיקס ל
Cassius - when the sun goes down
...מה אתם מכירים ויכולים לשלוח לי |
יש רמיקס של דיויד גואטה שאני דיי אוהב
:P
צור תי קשר באי סי |
|
|
| Ariels |
| quote: | Originally posted by Sniper
יש רמיקס של דיויד גואטה שאני דיי אוהב
:P
צור תי קשר באי סי |
אין לי את המספר שלך
שלי ב
profile
צור איתי אתה קשר |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Ariels
אין לי את המספר שלך
שלי ב
profile
צור איתי אתה קשר |
69300521 |
|
|
| eXeTik |
| מישהו יודע איך קוראים לטראנס של "תותים"? |
|
|
|
|