|
מחפשים טראק או עזרה בזיהוי שיר? הגעתם למקום הנכון (pg. 14)
|
View this Thread in Original format
| Scorchio |
תסלחו לו שהוא עוד לא הגיב פשוט הוא מסטול וזה
אגב זה חבר שלי קוראים לו יונתן
אז אני אומר תודה לשגיא בשמו |
|
|
| yahel222 |
| תרשמו לי גרסאות ל SKYDIVE |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by yahel222
תרשמו לי גרסאות ל SKYDIVE |
אחי אני מקווה שאתה מתכוון לזה
טראק ענננננק
מומלץ לכולם
בכל מקרה הנה גרסאות :
01-freefall_feat._jan_johnston_-_skydive_original_mix-xds.mp3
02-freefall_feat._jan_johnston_-_skydive_original_radio_edit-xds.mp3
03-freefall_feat._jan_johnston_-_skydive_x-static_opera_mix-xds.mp3
04-freefall_feat._jan_johnston_-_skydive_oliver_moldan_remix-xds.mp3
05-freefall_feat._jan_johnston_-_skydive_mara_remix-xds.mp3
06-freefall_feat._jan_johnston_-_skydive_john_johnson_vocal_mix-xds.mp3
07-freefall_feat._jan_johnston_-_skydive_john_johnson_dub_mix-xds.mp3
08-freefall_feat._jan_johnston_-_skydive_sono_mix-xds.mp3
09-freefall_feat._jan_johnston_-_skydive_warrior_mix-xds.mp3
10-freefall_feat._jan_johnston_-_skydive_way_out_west_remix-xds.mp3
פשוט טראק עננננננק
ג'אן לשילטון !!!
יש לה את הוואקלס הכי טוב שיש
חוץ מזאתי איך קוראים קירסטי האוששיי או משהוא כזה
זאתי מהטראק
DJ TIESTO - BATTELSHIP GREY
בכל מקרה דותן אני מקווה שהתכוונת לסקיידייב הזה - הטרררראאאאאאקקק הזה
פשוט עושה אורגזמות
לדעתי האורגינל פשוט עעענק
וכל הרמיקסים טובים במיוחד ה
WARRIOR REMIX
אאאאאאאאאאההההההההה
"COLLECT UR WORDS , I HAVE THEM WHEN UR GONE ,,,,"
אאאאאאאאההההההההההה |
|
|
| eXeTik |
יש איזה טראק שהולך משהו ואז יש צעקה כזה של קאובויי
"ייייייייייייייייייייייייייייייההההאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא"
ומתחיל קצב עצבני
ועוד אחד שאני מחפש שהולך משהו
"I like drums" |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by eXeTik
ועוד אחד שאני מחפש שהולך משהו
"I like drums" |
cherry dee - the drums (original mix)
?
או שזה שיר האוס פרוגרסיב /טרייבל האוס
כי אני פשוט לא זוכר שמעתי משהו כזה בראש השנה |
|
|
| Koodoo |
| אתה עד כדי כך אוהב את אייורסון הזה????????. |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
cherry dee - the drums (original mix)
?
או שזה שיר האוס פרוגרסיב /טרייבל האוס
כי אני פשוט לא זוכר שמעתי משהו כזה בראש השנה |
זה בערך אותו סגנון, קצת יותר רגוע ממה שאני זוכר
אבל בכל מקרה- זה לא זה
| quote: | Originally posted by guetag
אחי אתמול היה באננס איזה טראנס שכולם מחאו איזה 3 פעמים כפיים כל שניה...אתה יודע למה אני מתכוון? |
Alex castelli- enjoy this trip
טה טה טה טה רה טה טה טה טה טה
*clap clap clap* |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by luckystrike
אחי אני מקווה שאתה מתכוון לזה
טראק ענננננק
מומלץ לכולם
בכל מקרה הנה גרסאות :
01-freefall_feat._jan_johnston_-_skydive_original_mix-xds.mp3
02-freefall_feat._jan_johnston_-_skydive_original_radio_edit-xds.mp3
03-freefall_feat._jan_johnston_-_skydive_x-static_opera_mix-xds.mp3
04-freefall_feat._jan_johnston_-_skydive_oliver_moldan_remix-xds.mp3
05-freefall_feat._jan_johnston_-_skydive_mara_remix-xds.mp3
06-freefall_feat._jan_johnston_-_skydive_john_johnson_vocal_mix-xds.mp3
07-freefall_feat._jan_johnston_-_skydive_john_johnson_dub_mix-xds.mp3
08-freefall_feat._jan_johnston_-_skydive_sono_mix-xds.mp3
09-freefall_feat._jan_johnston_-_skydive_warrior_mix-xds.mp3
10-freefall_feat._jan_johnston_-_skydive_way_out_west_remix-xds.mp3
פשוט טראק עננננננק
ג'אן לשילטון !!!
יש לה את הוואקלס הכי טוב שיש
חוץ מזאתי איך קוראים קירסטי האוששיי או משהוא כזה
זאתי מהטראק
DJ TIESTO - BATTELSHIP GREY
בכל מקרה דותן אני מקווה שהתכוונת לסקיידייב הזה - הטרררראאאאאאקקק הזה
פשוט עושה אורגזמות
לדעתי האורגינל פשוט עעענק
וכל הרמיקסים טובים במיוחד ה
WARRIOR REMIX
אאאאאאאאאאההההההההה
"COLLECT UR WORDS , I HAVE THEM WHEN UR GONE ,,,,"
אאאאאאאאההההההההההה |
כן אחי תודה זה זה
אני יגיד לך מה
יש לי את האורגינל ומרה מיקס אז הם שקטים כאלה
אתמול פתאום שמעתי אצל חבר גרסה יותר יפה יעני יותר קלאבית כזאת
ולא היה רשום איזה שיר זה
פתאום נזכרתי זה זה אז אני צריך גרסאות חדשות מבין
תודה |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by yahel222
כן אחי תודה זה זה
אני יגיד לך מה
יש לי את האורגינל ומרה מיקס אז הם שקטים כאלה
אתמול פתאום שמעתי אצל חבר גרסה יותר יפה יעני יותר קלאבית כזאת
ולא היה רשום איזה שיר זה
פתאום נזכרתי זה זה אז אני צריך גרסאות חדשות מבין
תודה |
סבבה אחי
:)
תנסה את ה
WARRIOR
זה בטח זה
:) |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by eXeTik
זה בערך אותו סגנון, קצת יותר רגוע ממה שאני זוכר
אבל בכל מקרה- זה לא זה
Alex castelli- enjoy this trip
טה טה טה טה רה טה טה טה טה טה
*clap clap clap* |
alex catelli = HH 22047 ????? |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by eXeTik
זה בערך אותו סגנון, קצת יותר רגוע ממה שאני זוכר
אבל בכל מקרה- זה לא זה
|
למה אתה מתכוון יותר רגוע?
השיר הארד או פרוגרסיב
בקיצור אני לא יתנגד לקבל את שיר פרוגרסיב........
אחד שר ויש לו קול דומה של אחד מלהקה פייב
ומה שאני זוכר זה משהו עם תופים שהוא אומר ו
I wanna ride it
Addicted to the drum beats
או משהו כזה |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by yahel222
alex catelli = HH 22047 ????? |
HH 22047 = Hiver & Hammer |
|
|
|
|