|
מחפשים טראק או עזרה בזיהוי שיר? הגעתם למקום הנכון (pg. 128)
|
View this Thread in Original format
| H.A. |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
תוריד כל דבר של
Ayumi Hamasaki |
אני דווקא לא כ"כ אוהב כשהיא שרה, מציק לי הג'יבריש שאני שומע - זו יפנית כמובן ;)
מעדיף
Dub, Instrumnetal Mixes
לפי דעתי הם הרבה יותר טובים |
|
|
| nFaivel |
אנשים אני מחפש את
Pink - Get This Party Started (Ofer Nissim Tribel Remix)
אמרו לי זה תותח אם מישו יודע
איך אני יכול להשיג את זה אני ישמח:D |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by H.A.
אני דווקא לא כ"כ אוהב כשהיא שרה, מציק לי הג'יבריש שאני שומע - זו יפנית כמובן ;)
מעדיף
Dub, Instrumnetal Mixes
לפי דעתי הם הרבה יותר טובים |
פה הטעות שלך!
לשמוע את זה באוטו זה ליגה!!
יפנית זה הדבר!! :D
לא שיצא לי עדיין לשמוע באוטו... אבל בקטנה... בדיסק הבא אני יכניס כמה טראקים בטח :) |
|
|
| eXeTik |
איך קוראים לחידוש של
"tell me lies
tell me sweet little lies
tell me tell me lies..."
משנות ה-80? |
|
|
| Hell_Copter |
שמע לא נתקלתי בחידוש...
אז נסה לחפש
fleetwood mac - tell me lies (remix)
יענו רמיקס לאורגינל שזה השם שלו...
יש קפיש? :) |
|
|
| nFaivel |
שמעתי סט של שמואל פלאש
עכשיו היה שם חידוש יפה אכו שרמוטה לאיזה שיר ישן. הווקל זה:
the freaks come out
חוזר על עצמו כל הזמן מישו יכול לתת את השם:D |
|
|
| Shahar |
מממ...הייתי אתמול אצל ידידה ופתאום שמעתי ברדיו מהסלון שלה איזה שיר שאחת שרה בו
iiii triedddddd soooooo hardddd
אין לי מושג איזה סגנון זה למה לא יכלתי לקום אז זה יכול להיות
kosheen, evanscene, ayu, skin, jan johnston, כל אחד אחר...
יש הצעות? |
|
|
| AnthemFreak |
יכול להיות שזה
linkin park - in the end
אמרת שאישה שרה.. אז מצב גדול שזה לא זה
אבל זה הדבר היחידי שעלה לי למה המשפט הזה מופיע בפזמון
? |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by AnthemFreak
יכול להיות שזה
linkin park - in the end
אמרת שאישה שרה.. אז מצב גדול שזה לא זה
אבל זה הדבר היחידי שעלה לי למה המשפט הזה מופיע בפזמון
? |
לא לא.. יש לי את זה ממזמן .. זה לא זה
זה נשמע בדיוק כמו שאמרתי
iiiii triedddddddd sooooooo hardddddd.. |
|
|
| KrazyDJs |
אולי זה קצת מצחיק
אבל אם מישהו יכול להקליט בשבילי \ למצוא
את "ווקאלים" מהפרסומת של
EsACPE
"אניטה, זאת אני, תעני !"
אני צריך רק את השורה הזאת :)
אני רוצה להחליף את זה בצליל של ה
ICQ
במקום ה"או או" המעצבן הזה :D
ככה אם מישהו יכול להשיג לי את זה באיכות נורמלית
אודה לו מאוד :p |
|
|
| deluxe |
מי שחושב שהוא כלי - שימצא לי את
jainy & Kenny - I'm Your DJ
אני מחפש את זה בכל חור ולא מוצא...
:mad:
מישהו? |
|
|
| skelz |
אליאור אני ינסה לעשות משהו לגבייך
ואסף
Jaimy_And_Kenny_D-Rise_Up__Im_Your_DJ-Vinyl-2003-MiM
לא בעיה.. גם זה יטופל :) |
|
|
|
|